Úspěch značky ABSOLUT spočívá v jedinečném procesu zpracování ozimé pšenice. Díky čtyřfázovému filtračnímu procesu po destilaci vzniká jeden z nejčistších destilátů.
Jednoduchý a přitom elegantní design láhve, do které je ABSOLUT vodka plněna, pak ukazuje na starou lékařskou nádobu, ve které byl původní recept nalezen. Ta se také stala hlavním symbolem proměny prostoru Music Clubu N11, klubového prostoru, který si ABSOLUT vybrala pro stylovou proměnu.
Podnik splňuje všechna kritéria, která ABSOLUT hledala – posezení v soukromí, skvělá hudba, tanec na otevřeném parketu, ale i báječné drinky. „Zvažovali jsme, který podnik bude ten nejvhodnější, a vzhledem k tomu, že majitelé podniku N11 jsou skuteční milovníci a fandové značky ABSOLUT, připadla nám tato volba velmi přirozená a samozřejmě formát podniku je pro značku ABSOLUT vhodný.“ říká brand manažerka značky Absolut v ČR Gabriela Římanová.
Dominantou interiéru se tak nově stala modrá barva odkazující na severský původ ABSOLUT vodky – barvu čisté přírody, potoků, oblohy a ledovců, která se objevuje i na samotné švédské vlajce. Prostor působí velmi elegantním a neotřelým dojmem. Modré podsvícení kamenných zdí a logo ABSOLUT vás uvítá hned při vstupu a bude vás provázet i dalšími prostory clubu. Nejdominantnějšími novinkami jsou pak symboly lahví ABSOLUT vodky a barevná instalace na zdi. Dokonce i osvětlení je řešeno pomocí těchto typických lahví.
Foto: Archiv značky ABSOLUT