Bílá taška s čínskou malůvkou
Okouzlující práci připravila například značka Kate Spade, která na módním týdnu v New Yorku představila své „Take out“ kabelky, které se okamžitě staly velkým hitem. Verze papírových krabic na čínské jídlo, ve skutečnosti však praktická kabelka držící se aktuálního módního trendu. Ostatně znaky rychlých občerstvení se začínají rozmáhat ve velkém.
Kabelka s hmyzem z Francie
Dříve než Kate Spade, přišla s podobným nápadem obchodní značka Charlotte Olympia v Paříži a rovněž přinesla nápad s krabicí od jídla. Kovové držadlo a motiv hmyzu s modrým podkladem vypadá rovněž dobře a jistě se do této „kabelky“ vtěsná spoustu cenností.
I Chanel zná take away kabelky
Ano, máte pravdu, pamatujete-li si podobný výtvor z roku 2010 od samotného božského Karla Lagerfelda, který box na jídlo v podobě kabelky vytvořil pro značku Chanel. Černý podklad s logem značky a řetízkem pro praktické držení stál 7 500 dolarů.
Kolekce představující kalorie McDonald´s
Nedávno jsme vás rovněž informovali o značce Moschino společně s níž přinesl návrhář Jeremy Scott kolekci „Fast Fashion“ s velmi důvtipným designem. Podobnost s největší fast foodem jistě nebyla čistě náhodná a nejedna modelka si toto oblečení ihned oblíbila. Ostatně signalizovalo skutečně špatný životní styl v podobě rychlých občerstvení.
Důvtipné a zajímavé „take away“ boxy nadchly nejednu ženu. I já jim musím dát plných deset bodů a budu se těšit, že s dalšími brzy přijdou i jiné známé značky.