Když se na facebookovém účtu mé kamarádky objevila zpráva, už tu stojím hodinu a nejsem ani u vchodu, vystrašilo mě to a hned rozhodlo, že já zůstanu v teple své kanceláře. Sice jsem pokukovala po fantastických botách od Balmain, ale představa lidí šlapající mi po hlavě a z rukou vytrhávajíc krabice, oželela jsem je. Na tohle už jsem trochu stará.
Nicméně je to další důkaz toho, že ony spolupráce skvěle fungují, na druhou stranu i odrazují. Například Karl Lagerfeld byl velmi zklamán. I on vytvořil kolekci pro H&M, která byla během dvou hodin zcela vyprodána. Karl tehdy prohlásil, že na nic podobného již v budoucnu nikdy nekývne, jelikož cítí velké zklamání svých fanoušků. Jeho obdivovatelé se těšili, že si budou moci pořídit alespoň jeden kousek za přijatelnou cenu. Bohužel na 90% z nich se nedostalo. Karl tehdy řetězci vyčítal, že se kolekce vyrábí pouze ve velmi omezeném množství a H&M lidi obelhává a slibuje nesplnitelné.
Já musím sice s Karlem souhlasit, na druhou stranu netoužím obléci si jeho model a potkat v tom dalších deset lidí v jedné ulici. Tyto spolupráce tak v nás vyvolávají různé pocity, emoce i názory. Jedno je jisté, již nyní jsme netrpěliví, kdo bude ten další a kvůli komu budeme vstávat ve čtyři ráno nebo rovnou nocovat před vchodem do obchodu.
Foto: Facebook.com; Instagram