O šedesát let později, poté, co se Mariovi splnil jeho sen, se dívá do budoucnosti s důvěrou člověka, kterému se podařilo vybudovat mnohem víc než úspěšný podnik. Růst společnosti stále pokračuje, zatímco Mario Briccola utváří svou vizi firmy na “rodinné bázi”. V následujících letech, se šest z jeho osmi dětí, staly výkonnými manažery společnosti.
Nápady a schopnost přetvořit prostředky do podoby populárních produktů jsou hlavní aktiva značky Bric´s. Přidaná hodnota společnosti je její schopnost kombinovat praktičnost s kreativitou, inovaci s tradicí. Každý detail nového výrobku je výsledkem brilantní intuice, ambiciózních projektů, dobře zavedených stylů a odvážného přístupu. Dokonalé spojení funkčnosti a krásy, které se snoubí v každém výrobku Bric´s, je pro značku nejefektivnější zajištění budoucnosti.
V roce 2013 uvádí Bric´s na trh kolekci BELLAGIO, která se stala synonymem elegantního a funkčního cestování. Bellagio, jež je nyní vlajkovou kolekcí značky, má vintage look, který připomíná klasické cestovní tašky a elegantní cestovní truhly. Zosobňuje dokonalé oživění jejich předností díky průlomové funkčnosti, pevnosti a lehkosti.
Široká škála výrobků je důsledkem mimořádné kombinace výzkumu nových materiálů a tradičního řemesla, jež skládá poctu kultuře a tradici Made in Italy. Vizí značky je i nadále pokračovat v tomto odkazu, s vášní, jež je společná všem lidem, kteří tvoří rodinu Bric´s.
Rozsáhlý výběr z kolekce tašek i kufrů najdete nyní na Jungmannově náměstí v Praze.
Foto: Archiv značky