V aktuální kampani je Jacky pouze ve spodním prádle, zatímco v té první byla oblečená. Tělo by však této ženě mohla závidět kdejaká mladá dívka. Jacky se stala nejnovější tváří pro kampaně American Apparel´s a její portrét doprovází slogan „Sexy nemá datum vypršení platnosti.“ V jejím případě to platí zcela určitě. Nádherné bíle vlasy, výška metr osmdesát, skvělá postava i perfektní ohebnost dodává O´Shaughenessy všechny předpoklady, že jen tak reklamní kampaně neopustí.
Její zralá krása připoutala zraky tisíců diváků a na sociálních sítích proběhla kladná i negativní kritika. Vesměs však lidé chválili reklamní kampaň uzpůsobenou všem věkovým kategoriím a chtěli vidět více modelek jakou je Jacky. Jiné ženy se zmínily, že doufají v její krásu v průběhu svého stárnutí.
„Víte, tolikrát jsem četla, že je modeling v nejlepším případě nudný. Já však zjistila, že je poutavý a kreativní. To vyžaduje energii a schopnost komunikovat beze slo,“ řekla O’Shaughnessy pro magazín Fashionista.com po svém debutu v roce 2012.
Není to poprvé, kdy American Apparel´s vytvořil něco mimo „módní normy“. Již dříve v New Yorku představovali figuríny s viditelným ochlupením, na které vznikaly velmi rozdílné reakce lidí. Někteří dokázali ocenit ženské figuríny s přirozeným tělem, zatímco jiný z nich byli v šoku či dokonce znechuceni.
Poptávka je však i po dalších zralých modelkách a herečkách, které jsou čím dál častěji voleny pro různé módní a reklamní záměry. Patří mezi ně i šedesátiletá Leslie Winer, kterou si pro svou kolekci 2013/2014 zvolila Vivienne Westwood.
O deset let starší Catherine Deneuve zvolil pro zobrazení své kolekce módní dům Louis Vuitton. Respektovaná herečka francouzského filmu byla symbolem francouzské elegance a nejspíš právě proto si ji věhlasná značka vybrala.
Jak se vám líbí modelky v pokročilém věku jako vyobrazení novodobých módních reklam?
Foto: Archiv firem; Facebook.com