To, co se o Zaře často neví, je to, že Zara náleží společnosti Inditex, která má pod sebou módní království fast-fashion značek (neboli značek založených na trendovém a “spotřebním” odívání).
Uterqüe
Samotné zpracování webu poukazuje na sesterství mezi Zarou a Uterqüe. Zatím je dostupný pouze v několika státech včetně Belgie, Švýcarska a Anglie. Třeba se také dočkáme:-).
Oysho
Pokud hledáte Zaru, co má pouze spodní prádlo, našly jste ji.
Stradivarius
Značka zaměřena především na zákaznice pod 35 let, které si nenechají uniknout jediný trend za opravdu nízké ceny.
Bershka
Věková hranice se posouvá k teenagerům a jejich touze experimentovat a být svěží, ale se závanem Zara smyslu pro styl.
Pull&Bear
Zde najdete převážně mladistvé kousky, které moc nepodléhají trendům a jsou tak „dlouhodobější“. Líbí se nám například jejich letošní kolekce plavek!
Pokud jste do nějakého z těchto obchodů ještě nezavítaly milé dámy, máte o důvod více, proč jej navštívit. Jejich oděvy mají často společné střihy, materiály a občas se sejde i stejný potisk na látce. Mnohdy si značky vzájemně “vypůjčují” modely z předešlých kolekcí, a tak není vyloučeno, že “tu krásnou halenku”, kterou jste viděla v loni v Zaře, najdete letos například ve Stradivariu.
Inditex má ve svém módním harému jistou cenovou hierarchii. Musíme ale uznat, že všechny značky Inditexu jsou více méně přístupné a můžeme si je dopřát častěji, než věci z luxusních butiků. Tohle je jeden z mnoha důvodů proč se společnost Inditex těší takové oblibě.