Abychom to vzali hezky popořadě. Vše začalo minulý pátek. Frank Ocean má release svého nového songu, který se jmenuje Chanel. Náhoda? To těžko. Nečekejte ale nic povrchního. Žádné bezduché texty o kabelkách nebo botách.
Frank v tomto songu odkazuje k logu značky a zároveň otevírá téma o své bisexualitě.
“My guy pretty like a girl / And he got fight stories to tell / I see both sides like Chanel / See on both sides like Chanel.”
Proč ale právě Chanel? Stačí zabrousit do historie značky. Možná za tím vším stojí samotná Coco Chanel, která byla údajně, stejně jako Frank, bisexuální.
https://www.youtube.com/watch?v=k-24kKsTiTY
A shoutout pokračuje. Chanel na svém oficiálním instagramovém účtu sdílí fotku s citujícím textem stejnojmené písně. V tu chvílí se spouští vlna různých konspiračních teorií. Protože ve fashion světě není nic jen tak a to platí dvojnásob i na sociálních sítích.
Třeba jako s nedávným předčasným odhalením kolaborace Louis Vuitton x SUPREME, kdy pánský Artistic Director Kim Jones “omylem” na Instagramu zveřejnil fotku odkazující k nové utajované kolekci. Fotka obletěla celý módní svět a po pár dnech dohadů se spekulace o nadcházející kampani potvrdila.
Přijde vám jediná fotka jako nedostačující důkaz? Chanel po pár minutách postuje další. Obsahem je fotka oceánu a flakonu s novým parfémem Chanel N° a hashtag obsahující cleim kampaně.
#YouKnowMeAndYouDont
Ten se až náhodně podobá textu Oceanovo songu.
A fanoušci šílí. Někteří z nich se dokonce domnívají, že za tím vším stojí kolaborace. To je ale dost nepravděpodobné, vzhledem k tomu, že módní domy se s celebritami do kolaborací moc často nepouštějí. Navíc sám Karl Lagerfeld se v roce 2004 nechal po první kolaborci s řetězcem H&M slyšet, že už s nikým po této zkušenosti spolupracovat nechce.
Daleko pravděpodobnější je, že se Frank Ocean stane tváří Chanel. Ale kdo ví. Na samotný výsledek si budeme muset ještě chvílí počkat.
Každopádně se jako fanoušci Franka už teď moc těšíme. A co vy?
zdroj : instagram