Firma se také zavázala věnovat stejnou částku, jakou kdokoliv z jejích zaměstnanců přispěje na kteroukoliv neziskovou organizaci podporující boj s COVID-19.
Od svého založení v roce 1837 věří značka Tiffany, že úspěsná společnost má zodpovědnost i vůči širší komunitě, a dnes, více než kdy jindy, musí komunity držet při sobě. Tento závazek nám umožňuje reagovat na urgentní potřeby na globální úrovni, a také podpořit naše domovské město New York.
“Během této globální krize musíme pomáhat našim komunitám po celém světě. Jsme hrdí na to, že můžeme podpořit organizace poskytující okamžitou pomoc oblastem zasaženým nemocí COVID-19, včetně našeho domovského města New York,” říka Anisa Kamadoli Costa, prezidentka nadace The Tiffany & Co. Foundation.
Nadace značky Tiffany & Co. byla založena v roce 2000 a převážně poskytuje granty na záchranu přírody a oceánů. Nadace podporuje organizace, které se zabývají zodpovědnou těžbou, udržitelností, záchranou ohrožených druhů a korálových útesů.