Než fashionweekovou štafetu přebere Londýn, své kolekce v New Yorku představí přes sedmdesát známých i méně známých designérů či značek. Mezi hlavní hvězdy programu pak zcela jistě patří taková jména jako Zac Posen, Rebecca Minkoff, Hervé Léger, Monique Lhuilliere, Diane Von Furstenberg nebo Michael Kors. (Kompletní program najdete zde)
Jenže co je stejně důležité jako nové šaty? Dostat je mezi lidi.
Móda pro každého? Móda online
Móda potřebuje sociální sítě. Ví to organizátoři všech fashion weeků. Už od počátků online přenosů bylo jasné, že nebudou stačit. Kolekce je třeba dostat ještě k větší mase, ještě rychleji a ještě zábavněji.
Už zimní týdny propojily návrháře, nadšence i odborníky. Hovořit je – během nebo po přehlídce – nechaly přes Google+ Hangout. Google+ pak v plné síle nastupuje i tentokrát. Naplánovanou má už diskuzi o přípravách na akci, nebo pohled do backstage přehlídky Rachel Zoe.
Nově se mezi stránky zprostředkovávající zážitky z mola i jeho okolí připojil Pinterest. Známá síť s fotkami nebo obrázky, které si můžeme “píchat” na nástěnku, požádala hned několik designérů, bloggerů i médií, aby právě přes ní zaznamenávaly ty “své” okamžiky.
Na speciální kategorii Pinterestu byste se ale měli podívat už teď. Uvidíte tam třeba Oscara de la Rentu v ateliéru, momenty ze života Marca Jacobse, inspiraci Rebeccy Minkoff nebo outfitové tipy od Michaela Korse.
Co se týče “starých známých” technologií, samozřejmostí je přímý přenos všech přehlídek. K online streamingu se snadno dostanete přes oficiální stránky Fashion weeku v New Yorku. K informacím a záběrům se dostanete i přes zavedené YouTube, Facebook či Twitter.
Přehled sociálních sítí: