Pod vedením mladého kreativního ředitele Oliviera Rousteinga se Balmain stal fenoménem globální popkultury.
Módní dům Balmain, založený v roce 1945, zůstal vždy věrný vizi a myšlenkám svého zakladatele. Vyjadřuje energii, legraci, zábavu a svobodu, čímž oslovuje prakticky každého. Olivier Rousteing vytvořil jedinečnou identitu tohoto domu, která respektuje jeho módní DNA, ale zároveň je zakořeněná v přítomném okamžiku a vyzařuje lesk šoubyznysu. Zvýraznit jeho popové kouzlo prostřednictvím spolupráce s H&M bylo tedy přirozeným rozhodnutím.
„Chci promlouvat ke své generaci, je to můj hlavní designérský cíl. H&M mi nabízí jedinečnou možnost přizvat do světa, který Balmain stvořil, úplně všechny. Můžu si tak splnit část svého snu za pomoci globálního hnutí #HMBalmaination, které je prosycené sounáležitostí a jehož poznávacím znakem je hashtag. Tuto spolupráci jsem vnímal jako nesmírně přirozenou: H&M je značka, ke které se všichni rádi připojí. Přímo volá po jednotě a já jsem jejím jednoznačným příznivcem,“ svěřuje se Olivier Rousteing.
Již podle dostupných fotografií je jasné, že kolekce bude hodně třpytivá, mladistvá. V podtextu je jasně cítit inspirace hvězdami televizního a hudebního průmyslu. Kampaň pro H&M nafotil Mario Sorrenti.
Kolekce bude k dostání od 5. listopadu ve zhruba 250 obchodech po celém světě a na internetu. Jejím obsahem budou jak dámské tak i pánské oděvy a doplňky.
Foto: Fashionista.com