Pro značku Louis Vuitton je cestování něco, co jde za rámec objevování fyzického cíle – je to proces sebepoznání, osobní cesta. Za pomoci místního produkčního týmu ožívají snové scenérie před objektivem fotografky Viviane Sassen, a připomíná základní hodnoty značky Louis Vuitton vetknuté do obrazů – umění cestování, sny a únik ze všednosti, předávání toho nejlepšího z generace na generaci a neustálý optimismus.
Představivost letí na Island, do země ohně a ledu, na ostrov světla a tmy s okouzlující krajinou. Prostřednictvím kontrastní scenérie, od jižních pláží černého písku a mystických poloostrovů ostrova až po dramatická ledovcová jezera a malé lávové jeskyně na severu, se děti objevují jako ve snu. Postele z ledu a sněhu leží tiše na pláních pozadí a plaché paprsky světla si klestí cestu skrz mlhavé nebe. Vysoko stojící hory se zrcadlí v nekonečné hladině vody s proměnlivou strukturou tónů modré a šedé.
Vnitřní dítě svobodně prochází snovou krajinou a dívá se na světlou budoucnost s pocitem nevinnosti a radosti. A stejně jako v dětském světě je možné všechno: z krabic na klobouky jsou jako kouzlem bubínky tamburíny, kufry Alzer se magicky proměňují v Eiffelovku, klíče od bezpečnostního zámku v surrealistických tvarech defilují na pobřeží ostrova. Pocit svobody s lehkostí zítřka – jako plavba do krajů, které máte uvnitř sebe.
Fotografka Viviane Sassen vzala svůj objektiv na emocionální cestu islandskou éterickou krajinou a nafotila brandovou kampaň Louis Vuitton pro rok 2020. Islandští školáci se vydávají na cestu impozantní přírodou a hravě prozkoumávají obzory ostrova. Od osmdesátých let světoběžní fotografové zachycují ikonický Monogram a galerie portrétů osobností v neustále se měnících scenériích, v neočekávaných koutech světa. A každá kampaň je svébytným cyklem působivých snímků, které jsou relevantní dodnes.
Foto: Archiv