Oblíbenec Ameriky
Marc Jacobs, ikonický módní návrhář, jehož kabelky miloval celý svět, a který má v newyorské čtvrti SoHo hned několik butiků včetně Bookmarc, se před pár sezonami po menší krizi vrátil a hned s opulentní 80’s vizí. Samozřejmě mu nejsou cizí ani 90. léta, na něž měl však ještě donedávna hořkosladké vzpomínky.
Návrat rozporuplné kolekce
Jarní kolekce pro rok 1993 nesla název Grunge a přesto, že byl Marc výjimečně talentovaným studentem prestižní školy Parsons School of Art and Design, jeho dobová vize se s velkým úspěchem nesetkala a nakonec byla důvodem jeho vyhazovu ze značky Perry Ellis, pod níž modely prezentoval.
Ne tak smiley face
V roce 2018 už je ale vše jinak. 90. léta zažívají obrovský comeback a Marc se tak rozhodl relaunchovat svou kolekci za velké podpory “it” celebrit. Jedním z modelů je však i černé tričko s motivem kapely Nirvana, které se nelíbilo, že se nikdo nezajímal o práva k použití. Logo se smajlíkem vytvořil Kurt Cobain v roce 1991 a Marc Jacobs na něm jen vyměnil křížky místo očí za iniciály MJ. Legendární skupina požaduje stáhnutí triček za 115 dolarů a mikin za 200 dolarů z prodeje butiků Marc Jacobs, stejně jako z obchodních domů Neiman Marcus a Saks Fifth Avenue.