Rodáci z New Yorku, kteří získali dvě módní ocenění za neotřepaný styl streetwear kolekce, převzali otěže značky DKNY s plnou hrstí fantazie. Z akronymu vytvořili 3 slovní spojení:
“Don’t Knock New York.”
“Designers Know Nothing Yet. “
“Dazed Kids New York. “…
Tři různé slovní kombinace s iniciálami americké značky se oba designéři rozhodli natisknout bíle na černý podklad a dali tak oficiálně vzniknout limitované kolekci sportovních mikin, bez kterých si dnes už nedokážeme představit šatník. Jedna mikina vychází na zhruba čtyři sta dolarů!Kolekce již byla představena během módního týdne na sezónu podzim zima 2016-17 v New Yorku, kdy se v zápětí strhl po mikinách obrovský zájem. Nicméně, designéři chtěli ponechat mikiny jako exkluzivní, a proto je od každého druhu z první série prodáváno jen 150 kusů! Exkluzivitu si získal beze všeho obchod DKNY v americkém SoHo, kde se kolekce začala prodávat před několika dny na místě, ale také online na www.dkny.com. Navíc je každá mikina opatřena unikátním kódem a identifikačním číslem, které poukáže na řadu ve výrobě, která bude v pozdějších letech ceněná hlavně na módních aukcích.
Vyprodaní je zajištěno. Takže, na co ještě čekáte?!
Zdroj: WWD