Jak jsou na tom top labely?
Vrstvení, barvy, vzory, logománie. Nespoutanému street stylu už podlehly i tradičnější labely, jako jsou Fendi, Burberry, Valentino nebo Versace. Velmi aktuálně tak doplňují úspěšné tahouny mladistvé módy, značky Off-White, Gucci, Vetements nebo třeba Balenciaga, u níž tvoří útraty milleniálů okolo 60% celkové tržby. Trochu na ústupu je, zdá se, zase Givenchy. Brand, který momentálně sklízí úspěch spíše na poli elegance po spáse (nejen) svatebním outfitem Meghan Markle.
Od basic kousků k hot news
Móda aktuálně oslavuje nulové hranice, k čemuž jasně vybízí návrat 80. a hlavně 90. let, trendy červená, oranžová a žlutá či dominantní loga kdekoliv a jakkoliv. Podívejte se na naše top millennial kousky. Některé z nich už patří mezi klasiky, další při troše štěstí ulovíte ve slevě a podlehnout beze sporu můžete i žhavým novinkám, které jsou zatím dostupné jen na pre-order. Vybírejte!
90’s ledvinky
Od návratu trendu 90. let se pár sezon zpátky staly ledvinky jedním z absolutních must-have doplňků. Poptávka po nich je enormní a proto se na ně vrhla i ta nejkonzervativnější designérská jména. Často také najdete model kabelky v belt bag variantě, např. u značek Prada nebo Chloé.
Od tenisek k pantoflím
Neboli komfort nade vše. A v designovém balení pak není o čem diskutovat! Teniskový trend tu ještě nějakou chvíli bude, tak si si jen v klidu zvolte, zda preferujete klasiku, ugly sneakers nebo sock trainers. Pantofle jsou na léto nutností a opět můžete vybírat u všech high-end značek.
“It” ponožky
A co do tenisek a dokonce i pantoflí? Designové ponožky, i s nimi se totiž roztrhl pytel. Seženete všemožné barvy, vzory, opulentní logománii, ale i jemnější, transparentní či třpytivé modely. Tak se jimi vybavte do zásoby.
Nezbytné accessories
Bez doplňků to samozřejmě nejde. A tentokrát nemluvíme o jednoduchém outfitu, který detaily posunou výš. Módě momentálně vládne myšlenka více je více, tak vrstvěte vzory, barvy, materiály i metalické doplňky, jak je libo.
Trendy mikiny
Další nezbytností a pohodlným kouskem devadesátkového trendu je mikina. Decentnější, výraznější, černá nebo neonová – funguje zkrátka vše a návrháři podle toho tvoří ve velkém. Chcete si 90’s trend užít ještě více? Pak sáhněte po šusťáku – třeba k Burberry!