Maison Kitsuné a Eastpak spojili své kreativní síly v nové exkluzivní a limitované edici. Maison Kitsuné proměnil design pěti produktů značky Eastpak, jejichž výsledkem je společná kolekce, která je elegantní i sportovní zároveň. Nabízí neopakovatelnou atmosféru díky chytrému motivu, tzv. Camo Fox.
Jde o spojení vzoru camo, který vystihuje kořeny značky Eastpak pro americkou armádu, a motivu lišky, která zase představuje symbol značky Maison Kitsuné. Výrazným rysem kolekce jsou také červeno bílé lemy na švech a rukojetích s logem Maison Kitsuné a světlé nášivky s logem Eastpak.
Masion Kitsuné Paris je značka, která vznikla v Paříži v roce 2002 a představuje spojení dvou kultur, francouzského hudebního producenta Gildase Loaëca a japonského začínajícího architekta Masaya Kurokiho. Společný název Masion Kitsuné vymysleli v Japonsku, je propojením společného zájmu o francouzskou a japonskou hudbu a módu. Slovo „maison“ znamená francouzsky „dům“ a slovo „kitsuné“ je japonské slovo pro “lišku”, která je symbolem univerzálnosti.
K limitované edici vznikla také kolekce image fotografií, na které novou řadu tašek a batohů představuje muž se svým Porsche 911 Carrera 2.8 RSR z roku 1973, kterých je na světě jen několik. Společná kompozice tak dokonale vystihuje vzhled moderní nedbalé elegance nové kolekce.
Nová kolekce představuje tašky PERCE DUFFEL (2700 Kč) a FLASK TOTE (2565 Kč), ikonické batohy PADDED PAK’R (2295 Kč), cestovní kufr TRANS 4S (5400 Kč) a vak ISABELLA POUCH (1080 Kč).
Kolekce je od prosince 2017 k dostání ve vybraných e-shopech také v ČR, například na footshop.cz.