MBPFW se v posledních šesti letech, které jsou s tvůrčím působením Lukáše Loskota spojené, snaží revitalizovat a kultivovat význačné pražské lokace. Stalo se tak již tradicí, že se módní přehlídky fashion weeku odehrávají pokaždé na odlišných, někdy i nečekaných místech. Lokace většinou nejsou prvoplánově spojované s módou a často se jedná o místa, kam by se veřejnost jinak nedostala. „Naší snahou je zavést návštěvníky do významných pražských budov a lokalit, které v minulosti ztratily svůj původní význam a účel,“ říká ředitel MBPFW Lukáš Loskot. Přehlídka se tak odehrála například v barokním komplexu Clam-Gallasova paláce, kde sídlil Archiv hlavního města Prahy, v zásobovacích garážích a technickém zázemí OD Kotva nebo ve veřejnosti uzavřených prostorách karlínské Invalidovny. „Na březnové vydání MBPFW se nám podařilo získat díky spolupráci s Českou poštou další unikátní lokaci, je jí areál kláštera sv. Gabriela v sousedství zahrady Kinských v Holečkově ulici,“ dodává Lukáš Loskot.
Smíchovský areál kláštera sv. Gabriela vystavěný v letech 1888–1891 v novorománském slohu dosud sloužil jako muzeum České pošty a depozitář muzea. V současné době se připravuje prodej areálu. Česká pošta již neměla pro areál využití, proto se jej rozhodla nabídnout k odkupu potenciálním zájemcům. Bývalý řeholní dům benediktinek a umělecká výzdoba areálu konventu představují unikátní památku, která je pro akci Mercedes-Benz Prague Fashion Week FW20 důstojným prostorem, do nějž bude prezentace oděvních designérů zcela přirozeně zasazena.
„Mercedes-Bez Prague Fashion Week představuje Prahu jako atraktivní destinaci pro módní publikum. Akci se pravidelně daří přitáhnout pozornost mezinárodních médií, a zviditelnit tak Prahu jako centrum kreativity atraktivní zejména pro kulturně založené publikum. Prostřednictvím doprovodného programu se akce zúčastňují galerie, concept story a kavárny v jednotlivých městských částech, a za to si MBPFW podporu města zaslouží,“ říká Hana Třeštíková, radní hlavního města Prahy.
Předprodej vstupenek na přehlídkovou část módního týdne bude zahájen počátkem února 2020 na portálu GoOut.