CHRISTIAN DIOR (1946–1957)
Ještě předtím, než si Christian Dior založil svou módní značku, vlastnil několik pařížských galerií. Fungoval také jako asistent módního návrháře Roberta Pigueta a Luciena Lelonga, u nichž získal mnoho cenných zkušeností. Roku 1946 se setkal s obchodníkem a byznysmenem Marcelem Boussacem a spolu si konečně otevřeli módní dům Dior. Kreativním ředitelem byl Christian až do své předčasné smrti v roce 1957. I přesto, že jeho aktivita trvala pouhých dvanáct let, dokázal vybudovat mocné impérium, jež nyní zahrnuje přes 160 butiků po celém světě.
Jeho debutová haute couture kolekce s příhodným názvem The New Look patřila zároveň i k jeho nejúspěšnějším. Show trvala neuvěřitelné dvě hodiny a Christian Dior zde poprvé představil zcela nový pohled na odívání žen. Úzký pas, dlouhá široká sukně, elegantní klobouky a výrazný dekolt. Dior zkrátka chtěl, aby se ženy v jeho modelech cítily žensky a elegantně, což se mu také podařilo a stal se průkopníkem zvýrazněného pasu a femininní módy.
YVES SAINT LAURENT (1957–1960)
Yves Saint Laurent byl již od mládí velmi talentovaný a nadaný. V pouhých sedmnácti letech odjel do Paříže, kde se stal asistentem Christiana Diora. Po návrhářově smrti, kdy bylo Laurentovi 22 let, se stal kreativním ředitelem a zároveň nejmladším módním návrhářem v haute couture historii. Laurent začal okamžitě pracovat na svém nezaměnitelném stylu – kombinování tradičních diorovských prvků s více nositelnými prvky. Ve své první kolekci z roku 1958 představil tzv. Trapeze line, kdy šaty byly volně zavěšeny na kraj ramen a volný střih tvořil dnes již ikonickou A-linii. Prodej módního domu stoupl o 35 % a kolekce zaznamenala obrovský úspěch.
MARC BOHAN (1960–1989)
S nadsázkou by se dalo říct, že Marc Bohan patří k veteránům Dioru. Jeho kariéra kreativního ředitele započala roku 1960 a skončila v roce 1989. Trvala tedy neuvěřitelných 30 let, díky čemuž se stal nejdéle působícím kreativním ředitelem domu Dior. Jeho jednoduché, ale elegantní návrhy čerpaly inspiraci zejména z 20. let a odmítaly extrémy soudobé módy. Během své kariéry vytvořil Bohan nespočet modelů, přičemž ty nejznámější jsou bezesporu součástí kolekce z roku 1961 s názvem Slim look, jež zahrnovala dramaticky objemné pláště a šaty, široké bundy či ikonické ‚comma‘ lodičky od Rogera Viviera.
GIANFRANCO FERRÉ (1989–1996)
Ital Gianfranco Ferré, známý také jako architekt módy, se stal v roce 1989 prvním ne-francouzským kreativním ředitelem labelu Dior. Vytvořil mnoho siluet s propracovanými detaily a také dnes již kultovní model kabelky Lady Dior. Ferré navrhl šaty pro mnoho známých osobností počínaje princeznou Dianou z Walesu, monackou princeznou Grace Kelly či britskou aristokratkou Lady Pamelou Hicks. Při vytváření kolekcí se inspiroval především architekturou, přírodou a historií. Jeho sbírka Summer Impressions, s níž se vrátil do 18. století, obsahovala tradiční japonské prvky či zdobné šaty typické pro francouzské rokoko. Další kolekce směřovala k samotnému zakladateli – Christianu Diorovi a jeho soukromé zahradě. Dior byl vášnivý milovník květin a pěstoval jich stovky druhů. Květinové motivy se promítly do celé kolekce včetně setu přehlídky.
JOHN GALLIANO (1997–2011)
Britský módní návrhář John Galliano právem patří mezi nejtalentovanější kreativní ředitele, které Dior kdy měl. Každá jeho kolekce byla jedinečná, osobitá a čerpala inspiraci ze všech aspektů života a přírody. Po osmnácti letech dostal výpověď po skandálu s jeho antisemitskými výkřiky v jednom Pařížském baru. Tehdejší šéfredaktorka francouzského Vogue, Franca Sozzani, zareagovala na Gallianův odchod takto slovy „Christian Dior bez Johna Galliana bude jako tělo bez duše.” Během let u Diora přišel Galliano s mnoha kontroverzními nápady. Vymyslel kolekci inspirovanou fetišismem, gotickou subkulturou, Matrixem nebo pařížskými bezdomovci. Jeho nápady byly neotřelé, ale svět je miloval. Proto byl Dior neustále v centru všeho dění.
BILL GAYTTEN (2011–2012)
Kariéra Billa Gayttena by se nejspíše ubírala zcela jiným směrem, kdyby ho po vystudování architektonické školy neoslovil módní návrhář Victor Edelstein. Jeho zájmy se po přijetí nečekané nabídky zcela změnily. Po třech letech začal pracovat pro label John Galliano a když byl sám Galliano jmenován kreativním ředitelem domu Dior, Gaytten, jako jeho pravá ruka, odešel spolu s ním. poté, co byl John Galliano propuštěn, byl Bill Gaytten jmenován prozatímním kreativním ředitelem Dioru, dokud se nenašla trvalá náhrada – Raf Simons. V módním domě působil krátce a jeho kolekce nebyly u kritiků ani publika moc vřele vítány. Přesto ale vytvořil zajímavou kolekci, která stojí za zmínění. Je jí haute couture show z roku 2011 s názvem Modern Rose, zaměřená na jemné barvy, geometrické, ale i surrealistické tvary, kožené aplikace a lesklý taft.
RAF SIMONS (2012–2015)
„Raf Simons zpočátku nepatřil mezi jasné kandidáty na pozici kreativního ředitele,” řekla Cathy Horyn, módní kritička The New York Times, v dokumentu ‘Dior a já’ mapující Rafovu první haute couture kolekci. Pro mnoho lidí bylo překvapením, že se měl právě Raf stát kreativním ředitelem francouzského labelu. V módním světě byl vždy považován za minimalistu a autora spíše RTW kolekcí. Značku však začal vést v roce 2012. O tři roky později ale oficiálně oznámil svou rezignaci z důvodu jiných aktivit. Jedna z jeho nejikoničtějších přehlídek byla právě ta první – s podzimní haute couture kolekcí z roku 2012. Střih oděvů připomínal 50. léta, kdy Christian Dior uvedl několik svých slavných siluet (New look, A line, H line a Bar sako). S těmito střihy si Raf pohrál po svém a zmodernizoval je současnou dobu.
MARIA GRAZIA CHIURI (2016–současnost)
Módní dům Dior představil v roce 2016 svou první ženskou kreativní ředitelku, Marii Grazii Chiuri, jež má za sebou praxi ve Valentinu a Fendi. Chiuri využívá jeden atypický znak, který s oblibou přenáší do svých kolekcí, a to je feminismus a síla ženství. Její debutová RTW přehlídka na jaro a léto 2017 ukázala, jakým směrem se nyní bude módní dům ubírat. Se svérázným heslem Dior (R)evolution započala nová a dosud nevídaná éra Dior. A revoluce skutečně nastala. Dior dostal po delší pauze opět svěží nádech a Chiuri se podařilo spojit tolik oblíbený street style s femininitou a elegancí odkazu Dior. Přidáme-li feministickou myšlenku, jež už tak perfektním modelům dodává další význam, nemůžeme si představit dokonalejší tvorbu, kterou bychom od módního domu Dior chtěli vidět.