Nový koncept přehlídek pod názvem “Seasonless, immeadiate and personal” přijde dvakrát ročně a to pokaždé v září a únoru. Obvykle oddělené přehlídky pánské a dámské kolekce se spojí v jednu jedinou, kterou budete moci již při přehlídce zakoupit online! Musíme uznat, že nový systém je poněkud inovativní.
“Naše přehlídky se stále vyvíjejí, aby byly čím dál lepšími”, řekl kreativní ředitel a zároveň CEO Burberry, Christopher Bailey. “Od živých přenosů, k objednání přímo z přehlídkového mola po kampaně v živém přenosu na sociálních médiích, sjednotit přehlídky pro nás znamená poslední krok našeho tvůrčího procesu, který se bude i nadále vyvíjet”, dodal Bailey.
Inovativními přístupy se Burberry může jen pyšnit. Loni v září, společnost uvedla na trh vůbec první módní přehlídku v přenosu na Snapchatu, a v listopadu značka spojila své tři řady (Prorsum, London a Brit) pod jednu jedinou Burberry .
Je samozřejmé, že tyto významné kroky postupují návrháři, aby se přiblížili stále zrychlujícímu se stylu života a důrazu na sociální média a internet, které ovlivňují dnešní populaci. Burberry má v tomto smyslu zajisté náskok, ale předpovídáme, že nebude trvat dlouho, a spousta dalších významných značek je bude následovat.
Zdroj: WWD