A protože my ženy se snažíme mužům plnit jejich přání, tak i toto bude právě dnes vyslyšeno. Žena vždy byla považována za ozdobu muže, ale není načase to změnit? Je doba rovnoprávnosti. Ženy hrají fotbal, létají do vesmíru, úspěšně řídí velké firmy a na žebříčku Forbes hrdě kráčí stále výš a výš. Bylo by úžasné, kdyby se muži pro změnu vyrovnali ženám v kladení důrazu na svůj zevnějšek.
Fráze, že muži nám nejvíce voní bez parfému, chlapácký stisk ruky je známkou síly a zanedbaný vzhled trendy, jsou dávno pryč. Cesta k pracovnímu úspěchu i srdci vaší vyvolené vede v dnešní době zcela jiným směrem. Ale vy muži to dobře víte, jen se stále stydíte otevřít tiskový lifestylový magazín nebo si nechat pro změnu upravit vaše nehty profesionální manikérkou. Nechcete patřit do kategorie metrosexuálů, ačkoli potají obdivujete Davida Beckhama a jeho nehynoucí vlasové inspirace. Ostýcháte se vejít do pánského salonu made to measure a nechat si vzít míry na přesně padnoucí sako či kalhoty, a to i když vaše konto nouzí nepláče. Raději stále volíte módní řetězce a konfekci, která z vás téměř vždy udělá burany, kterým rukávy od saka vlají pět centimetrů pod vaší rukou. Stačí se pozorně podívat na naše politiky. To, co nás ve světě reprezentuje je přímo žalostné. Buďte jiní, buďte lepší. Slibuji, úspěch a znání mohu zaručit.
Ale dost těch moudrých vět. Já sice mám představu o dokonalém muži, ale diktovat dress code si rozhodně netroufám. Ráda věci přenechávám odborníkům na slovo vzatých, kteří mají za sebou navíc řadu let zkušeností. Proto mi dovolte dámy a pánové vám představit novou kategorii s trefným názvem Pánský blog. Je určen striktně mužům, ale dámy jsou samozřejmě vítány. Pánský blog bude mít v tuto chvíli dva mentory. Tím prvním je Petr Bucher, který nám hodně rad už předal ve svém nedávném rozhovoru. Brzy se k němu připojí úspěšný podnikatel Michal Šmíd, který přidá zkušenosti ze zahraničí.
Náš nový blog odstartuje právě dnes Petr Bucher s titulem “Jak může oblékání ovlivnit charisma muže”. Petr Bucher je vystudovaný stavební projektant, který se svému řemeslu téměř nevěnoval. V devadesátých letech naskočil do rozjetého vlaku businessu a v průběhu dvaceti let se držel ve vrcholových manažerských funkcích společností Dun&Bradstreet, Expandia banka, T-Mobile, SAP či ACCA, ve kterých se věnoval především rozvíjení zákaznického servisu. Díky své práci Petr Bucher procestoval řadu zemí jako Velkou Británii, Irsko, Skotsko, USA, které mu ukázaly jiný pohled na životní styl, který úzce souvisí i s módním stylem. Všechny tyto zkušenosti se rozhodl plně využít ve společnosti LuiLui, kterou založil a plně vlastní. LuiLui je více než firma, je to salon nabízející mužům prostřednictvím made to measure hledat svůj osobitý styl a sebevědomí nutné pro dosažení maximálního úspěchu.
Věřím, že se vám nový Pánský blog bude líbit, a že mu pánové zůstanete věrni alespoň tolik, co svým milenkám či luxusním automobilům:-).
Foto: Archiv Petr Bucher; Profimedia.cz