Louis Vuitton sídlí v Pařížské ulici od roku 1998. Praha je pro tuto značku dle slov jejího ředitele pana Michaela Burkeho velmi prestižní destinací. Není tedy divu, že z relativně malého prostoru se legendární kabelky přesunuly do exkluzivního několikapatrového domu, který se rovněž nachází v luxusní ulici Pařížská 3.
“Praha je trh, kterému Louis Vuitton hodně věří. Nový značkový obchod v jedinečné lokalitě je zcela v duchu nové etapy, na níž se značka vydává. Praha se stala živou metropolí, a proto musíme i nadále nabízet svým zákazníkům jedinečné služby a zážitky při nakupování. Chceme být těmi, kdo v tomto krásném městě v oblasti ready-to-wear určují styl,” komentuje Michael Burke, předseda představenstva a generální ředitel společnosti Louis Vuitton.
Nový butik Louis Vuitton se rekonstruoval celých 12 měsíců. Architekti zachovali historickou neobarokní fasádu. Uvnitř bude móda sdílet prostor a pozornost s unikátním savoir-faire. Přízemí obchodu je zasvěceno cestování, dámskému koženému zboží, hodinkám a psacím potřebám. V prostoru schodiště si budete moci prohlédnout osm děl francouzského umělce Lionela Esteve. Tato umělecká díla dodávají prostoru barevnost a pohyb.
První podlaží jistě potěší pány. Zde najdou nejen kolekce pánské obuvi, koženého zboží a doplňků, ale poprvé i kolekce ready-to-wear. Druhé podlaží bude patřit ryze ženám. I zde bude poprvé možnost zakoupit si kousky z kolekcí ready-to-wear. Prostor, ve kterém kromě zmiňovaných kolekcí, dámy propadnou kouzlu ikonických kabelek či bot, je ryze ženský. Je pojat v harmonii béžových a bílých odstínů, která navozuje atmosféru elegantního městského bytu.
Kromě dámských a pánských kolekcí ready-to-wear je v novém butiku prezentována i první kolekce Cruise 2015 navržena Nicolasem Ghesquierem. Jedná se o nadčasovou a moderní kolekci, jejímž tématem je transformace oblečení, nabízí funkční šatník složený z pohodlných kousků v nové siluetě a z nejnovějších materiálů v kombinaci s pečlivým ručním zpracováním.
U příležitosti otevření nového butiku Louis Vuitton vytvořil speciální limitovanou edici 70 kusů šátků Monogram, jehož vzor je inspirován právě kolekcí Cruise 2015. Skvělý tip pro nadcházející plnění vánočních přání.
Foto: Archiv firem