GOSHICO je značkou ručně vyráběných tašek a doplňků, která je určena pro všechny fanoušky originálních kousků zdůrazňujících individualitu a životní styl unikátním způsobem. Typickým poznávacím znakem značky jsou husté a vypouklé výšivky využívající vysoce kvalitních materiálů.
Autorky, sesterské duo Malgo a Aga , se nechávají během své tvorby inspirovat tradičními motivy z Evropy a dalších regionů celého světa. Jedna z nich navrhuje, druhá se soustředí na péči o výrobu a kvalitu výsledného produktu. Nová kolekce pro jaro/léto 2015 je veselá, energická a doplněná řadou propracovaných detailů. Kolekcí ovšem prostupují také klasická černá nebo světle šedá, které ji celkově povedeným způsobem vyvažují.
“V mé skříni se limetkové a růžové svetry objevily už na podzim. Barva vylepšuje náladu, díky barvám nás pozitivně vnímá naše okolí. Doplňky vytvářejí prostor pro smělá a bláznivá řešení. Limetková a růžová mě baví. Je to svého druhu test – zkouška toho, na co je připravena česká/slovenská ulice, které má ještě daleko do Berlína a Londýna. Nehodnotím, jen pozoruji. A proto jsem pro udržení rovnováhy připravila také návrhy, které jsou bezpečnější a opatrnější”, komentuje novou kolekci Malgo.
První část kolekce vychází z pěti oblíbených modelů Flowerbag – kufříku do ruky, tašky přes rameno, malého kufříku na popruhu, psaníčka a velké sportovně-cestovní tašky. Flowerbag je modelem s minimalistickou formou, jež má propracovanou konstrukci a provedení a tvoří jej více zajímavých prvků a detailů.
Jednotlivé modely byly navrženy už zhruba před rokem, ale díky své popularitě jsou opět přidány do nabídky a s každou další sezónou jsou opět vylepšovány návrhářsky i použitými materiály. Nově je do kolekce využito PVC, návrhy získaly sportovnější nádech, lesklost a dobře udržitelný tvar, přičemž ženskost kabelek zůstala. Díky impregnaci má navíc skvělé vlastnosti při kontaktu s vodou a špínou.
Fotky zobrazující kolekci vycházely z minimalistických stylizací s „casual” a sportovním nádechem. Jednoduché střihy, pohodlná obuv a chybějící šperky tvoří diskrétní pozadí pro doplňky, které tak přitahují pozornost a jsou hlavními hrdinkami snímku. Fotky navíc dostaly barevné nebo monochromatické grafické pozadí, které prodlužuje a koncepčně zdůrazňuje motivy a trendy předložené značkou GOSHICO v kolekci na jaro-léto 2015.
Foto: Ewa Sawicka