Zástupci společnosti PFB vidí v segmentu dostupné luxusní módy velký potenciál a to ve všech možných směrech. Jak v šíři nabídky, tak v kvalitě zboží, servisu, poradenství, prezentování zboží i aktuálnosti trendů.
PFB neztrácí čas a již od počátku podzimu představila reklamní kampaň, jejíž tváří se stala modelka Kateřina Sokolová. “Je mi velkou ctí, že mohu být tváří tohoto unikátního seskupení. Užívám si to o to více, protože jako modelka módu miluji a mám tak ke svým oblíbeným módním značkám o trochu blíž!”, říká ke spolupráci Kateřina Sokolová. “Z reklamní kampaně vznikly nádherné fotografie. Focení probíhalo skvěle. S profesionály je vždy radost spolupracovat. Navíc s fotografkou Lucii Robinson už jsem fotila v minulosti několikrát, takže už jsme byly v podstatě sehraný tým,” dodává modelka.
Produkční tým skutečně tvořili lidé patřící ve svém oboru ke špičce. Jak již Kateřina zmínila, fotoaparát vzala do ruky zkušená Lucie Robinson, která byla navíc v pokročilém těhotenství. Takže klobouk dolů. Styling si vzala na starost Milena Zhuralová, jejíž práci můžete znát například z právě končícího lifestylového magazínu InStyle. O vizáž Kateřiny se postarala Eliška Matějková.
Premium Fashion Brands v současnosti čítá 27 obchodů značek jako Geox, Armani Jeans, Trussardi Jeans, Beltissimo, 18CRR18 Cerruti, Versace Jeans a na Slovensku navíc ještě MaxMara Weekend, Marina Yachting nebo PennyBlack.
Kateřina Sokolová v tuto chvíli není jedinou známou ženou, se kterou PFB spolupracuje. PFB se snaží dosavadní butiky vizuálně přeměnit a k tomuto počinu byla oslovena skutečná ikona architektury mezinárodní úrovně Eva Jiřičná, která již v tuto chvíli pracuje na změně designu sítě obchodů Beltissimo.
Foto: PFB