Čtyřiadvacetilá Zoe Elizabeth Sugg je ve světě internetu opravdovou superhvězdou. Drobná Britka z přezdívkou „Zoella“ již od roku 2007 píše vlastní blog a umísťuje svá videa (která jsou primárně zaměřena na oblast kosmetiky nebo natáčení útržků z jejího osobního života) na kanál Youtube a těší se nevídané popularitě.
Zoe má za sebou práci v oblasti interiérového designu a stejně tak spolupracovala s britským módním řetězcem New Look, během čehož začala poctivě a pravidelně natáčet na kanál „Zoella“ různé kosmetické recenze, návody na jednotlivé typy make-upu, nechybí ani outfitové inspirace nebo dojmy z nákupů z různých míst po celém světě.
Její druhý kanál „MoreZoella“ vás zavede do jejího osobního života, během různých výletů nebo vánočního období dokumentuje Zoe svůj život dokonce den za dnem třeba i celý týden. Možná i tato otevřenost vůči svým fanouškům způsobila, že její první kanál do dnešního dne dosahuje tří set milionů zhlédnutí, což je neuvěřitelné číslo. A to se ani detailněji nerozepisuji o dvou milionech sledujících na Twitteru a třech milionech na Instagramu.
S takovou popularitou ovšem není vůbec jednoduché naložit, což se jednou za čas projeví v poměrně otevřených videích této mladé slečny. V archivu tak dohledáte zajímavá videa na téma souboje s nenávistnými komentáři, úzkostí či depresivních období, kterými si Zoe prochází a možná i tato její otevřenost způsobuje obrovskou oblibu nejen u svých vrstevníků.
Dalším mylníkem, který si může odškrtnout je ale také založení vlastní značky kosmetických produktů, které nyní seženete například na FeelUnique nebo SuperDrug či vydání knihy, jejíž stručný a výstižný název „Girl Online“ napovídá tomu, že příběh je inspirován jejím vlastním dosavadním životem. Životem dívky, která se stala jednou z nejvlivnějších britských osobností současnosti.
Foto: Facebook