Na konci minulého roku jsem jeden z článků věnovala Zoe Sugg, v Youtube komunitě známé pod přezdívkou Zoella, která nejen, že natáčí den za dnem svůj osobní život, ale také zůstává jednou z nejúspěšnějších kosmetických blogerek současnosti.
Je to právě Zoe, teprve čtyřiadvacetiletá dívka, která si udělala menší radost, nelenila a nově už natáčí videa ze svého pětiložnicového paláce v Brigtonu, který ji stál v přepočtu zhruba jeden milion liber. Někteří dokonce šeptají, že její sousedkou je zpěvačka s nezaměnitelným hlasem, Adele. Nuže, Zoe je jasným důkazem, kam až se v blogování můžete dostat, pokud na sobě hodně tvrdě pracujete.
Zajímavostí je také sepsání případové studie z oblasti tzv. personal blogging. Na nejúspěšnější módní blog současnosti, který řídí Italka Chiara Ferragni společně s týmem asi patnácti dalších lidí pracujících od brzkého rána do pozdního večera si posvítila světoznámá a velice prestižní Harvard Business School. Více o studii, která je pojata jako příběh koníčku, jež se rozvinul v mnohamilionový byznys, najdete zde.
Do třetice všeho dobrého, v tomto případě možné spíše zlého. Na oblíbenou módní blogerku Kristinu Bazan, známou pod přezdívkou Kayture ze stejnojmenného blogu, se totiž profláklo, že nejspíš nevypadá přesně tak, jak se prezentuje na fotkách, ale za svoji postavu spíše vděčí nejnovější verzi Photoshopu.
Smutné je, že opět dochází k tomu, že už i blogerky podléhají módnímu trendu hubenosti a své fotografie si na blozích často přikrášlují k obrazu svému. V případě Kayture je to o to horší, že ji na sociálních sítích sleduje několik milionů mladých dívek a žen, které ji berou jako inspiraci a možná ani ona sama si dostatečně neuvědomuje, jak moc velký má na své fanynky vliv.
Foto: Pinterest, WWD