Krémy vklepávejte

Jestli také patříte mezi ty, kteří se naučili nanášet krémy krouživými pohyby, pak je možná na čase tuhle taktiku přehodnotit. Lisa nanáší krémy jemnými pohyby a na pleť nijak netlačí. Vklepávání, “vtlačení” a dobré zapracování krémů do pleti se tak zdá být mnohem efektivnější. Nanášejte jen tenkých vrstvách, obličej v nich nemusíte utopit.

Hydratace především

Fakt, že má Kate perfektní pleť, nám bylo jasné už z fotek z červeného koberce. Vidět ji ale nenalíčenou nám ukázalo, jak důležitá je dobrá péče. Kate moc dobře ví, co dělá, a že pro dokonalý make-up je nejdůležitější hlavně krásná pleť. Takže až se příště budete chystat k super líčení, vyhraďte si čas na hydrataci pleti.

Konturování je opravdu konec

Kate ani Lisa konturování nikdy, alespoň podle videí a fotek, moc nefandily. Což je ve světě konturovacích tutoriálů příjemné osvěžení. Právě tohle video ale vysílá světu make-upu jasnou zprávu – konturování je konec, buďte přirození. Čistou pleť nemusíte zakrývat pod nánosem kontury – nechte ji dýchat! Méně je (minimálně letos) více.

Třpytivé rty jsou to, co právě teď musíte vyzkoušet

Nikdy by nás nenapadlo, že třpytivé rty budou tím, po čem budeme toužit. Tenhle trend je možná na první poslech trochu kýčovitý, ale jako vždy jde především o to, jak se k němu postavíte. K minimalistickému líčení nás třpytivé rty hodně baví a zdá se, že vytvořit takový look ani není tak těžké. Na dokonalý základ stačí přidat pár “kapek” třpytivého nebo metalického lesku. Za nás ano.

Improvizujte a chytře zaměňujte

Spousta produktů se dá použít i jinak, než na co jsou původně určeny. Kate například používá hydratační krém určený na péči o citlivé oblasti (původně na bradavky během kojení) na rty a pod oči jako mutifunkční hydratační krém. Lisa se pak nebojí vytvořit dokonale narůžovělé stíny pomocí dvou tvářenek. Takže kombinujte a zkoušejte produkty tak, jak jste je ještě nikdy nepoužili. (Jen si dejte pozor na to, abyste nešlápli vedle. Čtěte raději příbalové letáky.)

Podívejte se i na celé video:

Foto: huffingtonpost.com, youtube.com