Výzkum provedený švédskou skin-tech značkou FOREO a výzkumnou marketingovou společností OnePoll zahrnující 2000 respondentek ukázal, že ženy hledají převážně přirozená řešení – v průměru tráví péčí o pleť 23 minut denně, ovšem 73 % z nich by rádo tuto dobu zkrátilo a tudíž hledá rychlejší a efektivnější řešení.
Péče o pleť jako nový základ
Miliony žen po celém světě zanevřely v důsledku pandemie na celou řadu běžných kosmetických produktů a začaly se poohlížet po pečujících nástrojích, které zdůrazní přirozenou krásu. Alespoň to ukazují trendy. Podle nedávného průzkumu provedeného značkou FOREO mezi 2000 ženami se naše několika kroková pečující rutina zásadně změnila: 6 z 10 respondentek považuje v současné době správnou péči o pleť za naprosto zásadní. Se začátkem karantény bylo u žen dvakrát pravděpodobnější, že si koupí pečující produkt než jakoukoliv jinou kosmetiku.Výsledkem toho je, že čtyři z deseti žen v posledních měsících obměnily své zásoby kosmetiky – a v popředí zaujímají místo převážně produkty pečující o pleť.
Méně času před zrcadlem
59 % žen si myslí, že je naše pečující rutina komplikovanější než před 10 lety. Dnes věnujeme pleti průměrně 23 minut denně, zároveň ale hledáme jednodušší, rychlejší a efektivnější řešení. Proto není překvapením, že tři čtvrtiny žen (73 %) uvedly, že raději omezí počet pečujících produktů a upřednostní multifunkční kosmetické přístroje, které nabízejí více výhod. „Nejrůznější výrobky beauty značek, které zaplavují ložnice, koupelny a kosmetické taštičky zákaznic, zažívají těžké časy. Trendy ukazují, že ženy hledají modernější a méně komplikovaná řešení, pokud jde o jejich pleť,” říká švédská beauty-tech značka a expert na krásu FOREO.
Vypnuté kamery
Jedna pětina žen ve věku od 18 do 34 let v průzkumu připustila, že kvůli videohovoru vstávají dřív, aby měly dostat času na přípravu a zkrášlení. Je šokující, že 40 % z dotázaných upřednostnilo během online schůzky vypnutou kameru, protože nebyly spokojené se svým vzhledem. Expert na krásu, značka FOREO, se k výsledůkm vyjádřila: „Naše spokojenost s pletí se v nedávné minulosti stala důležitější, než kdy dřív. Chceme ze sebe dostat to nejlepší za co možná nejkratší dobu”.
Něco navíc
Víc než polovina respondentek (58 %) uvedla, že upřednostňuje pleťový produkt, který má kromě prokázaného účinku ještě další funkci – například relaxační. Více než třetina dotázaných žen (37 %) projevila zájem o kosmetické technologie, včetně těch využívajících terapii LED světlem. 60 % dotázaných volí produkty, díky nimž se cítí nejen krásnější, ale také sebevědomější. Téměř dvě třetiny respondentek (64 %) pak chce zlepšit svou péči o pleť.