Spolupráce, o které se nám zatím jen zdálo
Módní dům Balmain Paris, který v poslední době vstoupil do podvědomí veřejnosti především spoluprací s oděvním řetězcem H&M, nebo netradiční kampaní s Kanye Westem a Kim Kardashian, nově přichází se spoluprací s L’Oreál Paris, kosmetickou značkou s více než stoletou tradicí, jejímž výsledkem bude určitě nová rtěnková závislost. Spojení módního domu a cenově dostupné kosmetiky je totiž splněný sen.
Výsledkem této spolupráce má být nový design obalu nejprodávanějších rtěnek L’Oreálu Color Riche, který značka uvede v září 2017. Dvanáct nových odstínů bude navrženo přímo kreativním ředitelem domu Balmain Olivierem Rousteingem.
„L’Oreál Paris a Balmain sdílí stejný pohled na ženskost a především mají stejný cíl podpořit sebevědomí žen a nabídnout jim rozdílné způsoby k sebevyjádření,“ řekl Rousteing a dodal, že je nadšen touto spoluprací, jelikož tak může učinit tyto myšlenky dosažitelné pro každou ženu na světě.
Balmain pro všechny
Olivier Rousteing je známý především svým dramatickým přístupem k módě a touhou zaujmout široké spektrum žen. I proto spolupracoval v roce 2015 se švédskou značkou H&M na kolekci streetwearového oblečení. S L’Oreal Paris má Balmain možnost dostat se na toaletní stolky všech žen mající oblibu v rtěnkách.
„Dostupná krása a haute couture mají od teď nový symbolický střed a sice tuto novou limitovanou kolekci Color Riche X Balmain,“ prohlásil prezident L’Oreál Paris Pierre-Emmanuel Angeloglou.
Na výsledek si musíme ještě chvíli počkat, ale mezitím můžete sledovat například Instagram L’Oreálu ať vám nic neunikne!