Není to vůbec poprvé, co se královna popové scény Beyoncé rozhodla vpadnout do světa módního průmyslu doslova po hlavě. Již v roce 2004 založila spolu se svojí matkou značku House of Deréon.
Loňské léto nám připomněla svoji krásu v několika reklamách švédského řetězce H&M, ale určitě si ji také pamatujete z kampaně na parfémy značky Tommy Hilfiger.
Nyní ovšem započíná sedmnáctinásobná vítězka ceny Grammy Award zcela novou etapu svého módního fungování a spolu s Topshopem vytvoří společnou značku funkčního a sportovního oblečení, nejedná se tak pouze o klasickou spolupráci, na něž jsme během posledních měsíců zvyklí.
Nová značka, jež zatím nebyla pojmenována, bude uvedena na podzim roku 2015, bude ji tvořit oděv, obuv a doplňky pro tanec, fitness ale také další sportovní odvětví. Dostupná bude v kamenných obchodech a také online na internetu.
„Nenapadá mne lepší partner, Topshop jsem vždycky zbožňovala, především pro jejich reputaci a inovátorské myšlení. Práce s vývojářským týmem na vytvoření, produkci a technologii je vážně vzrušující, moc se těším na všechny možné směry spolupráce, která tímto partnerstvím vznikla,“ uvedla Beyoncé.
Foto: WWD