Obrovskou porci kreativních myšlenek vložily do své nové kolekce například značky Blumarine, Dsquared2, Missoni nebo Moschino. Jejich modely jsou všechno, jen ne obyčejné a na přehlídkových molech sklidily obrovské ovace, zákulisní tlachání i rozporuplné názory.
Mezi všemi jmenovanými se nejvíce povedla kolekce Blumarine, Anně Molinari se podařilo udržet svoji romantickou náladu na uzdě a pustila se do vytváření zajímavých průhledných šatů a topů s květinovými aplikacemi.
Mezi barevnými modely se často objevily překrásné černobílé kombinace zdobené listím nebo 3D aplikacemi, jednoduché šaty nebo kabátky byly spíše výjimkou.
Značka Missoni vsadila tentokrát na optimistické barvy, předložila barevné sukně, topy i kabáty s méně nápadnými potisky.Duhové modely byly doplněny barevnými turbany, oranžové rty modelek zářily mnohokrát ještě více než samotný oděv, který se stal v předchozích dnech jedním z těch nejvýraznějších.
Od barvách k barvám ještě výraznějším a tedy i značce Dsquared2, která svoji pětatřicetidílnou kolekci postavila na padnoucích modelech. Často kombinuje jednoduchý top s křiklavou sukní nebo zkrácenými kalhotami.
K vidění toho ovšem bylo ještě mnohem víc, tak například peříčkové kabelky, výrazné páskové střevíčky či sukně podobající se svým tvarem kadeřavé kapustě.
I přesto, že někteří o nich hovoří jako o největším kýči, víte jak se to říká – špatná reklama, taky reklama. A to rozhodně platí pro zatím nejodvázanější kolekci milánského fashion weeku – tu od značky Moschino.
Během února nadchl Jeremy Scott své příznivce nápadem s reklamou na fast food a své modelky předvedl jako jeden velký Happy Meal. Nyní se postaral o další poprask a ze svých múz se rozhodl udělat zbožňované panenky Barbie.
Jeremy oblékl modelky do růžové kůže, modrých džín i vysokých kozaček, nechal jim na hlavu nasadit blonďaté paruky. Růžové byly také kabelky, kolečkové brusle, kufry nebo sluneční brýle, rozmanité a pestrobarevné kolekci vládnou potisky srdíček, flitry, puntíky i masivní náhrdelníky a náušnice.
Foto: WWD