Je to jistě velká věc pro českou módu, když její velká zástupkyně dostala možnost navrhnout limitovanou kolekci termohrnků právě pro společnost Starbucks, která vlastní kavárny po celém světě patřící mezi ty nejžádanější a snad i nejvíce navštěvované. První kavárna byla otevřena již v roce 1971 v Seattlu ve státě Washington, kde dodnes sídlí centrála společnosti.
Starbucks Coffee Company pečlivě vybírá a praží nejkvalitnější kávová zrna arabica z celého světa. Filozofie společnosti je založena na profesionálním přístupu a dokonalosti poskytovaných služeb garantujících všem zákazníkům jedinečný požitek s každým šálkem kávy a to nejen v prostorách svých kaváren, ale i mimo nich. Sama Anna Wintour si svůj den bez kávy ze Starbucksu nedokáže představit.
„Spolupráce s Petrou Balvínovou je pro nás skvělou příležitostí vdechnout naší nabídce lokální rozměr a jsme rádi, že můžeme propojit oblíbenou značku kávy se světem současné české módy. Spolupráce s Petrou si velice vážíme a věříme, že vznikne jedinečná kolekce termohrnků, jež si zákazníci oblíbí,“ uvedl Brian Aherne, Regionální ředitel provozu Starbucks za Českou republiku a jižní Polsko.
Česká designérka Petra Balvínová, která letos oslavila osm let své značky TIQE, miluje tvořit pro elegantní ženy vyznávající především ženskost. Začínala s obyčejnými tričky, dnes už si bez ní a její značky TIQE českou módu nedokážeme vůbec představit. Její kolekce jsou pro ženy, které se nechtějí halit do pytlů, ale které chtějí podtrhnout svojí krásu elegantními až dívčími kvalitními kusy.
„Spolupráce se Starbucks je pro mě výzvou a těším se na proces tvorby designu. Termohrnky této značky vnímám jako módní doplněk a jsem ráda, že se na této limitované kolekci mohu podílet. Věřím, že výsledkem bude skvělá řada, kterou si všichni užijí,“ řekla Petra Balvínová, módní návrhářka.
Svůj unikátní designový termohrnek od Petry Balvínové si budete moci zakoupit v kavárnách Starbucks již toto září. A pokud jste již nyní velmi zvědaví, tak celý průběh vývoje nového designu bude možné sledovat na sociálních sítích obou partnerů.
Foto: Archiv firem