Každý může na webové stránky www.reknitopisni.cz zaslat krátkou zprávu, kterou by si přál zhudebnit. Může se jednat o vzkaz pro kamarády, rodinu, přátele, jednoduše pro kohokoli. Ze zaslaných zpráv si poté mladá talentovaná zpěvačka a skladatelka Elis vybere každý den jeden text, který zhudební. Hotovou písničku vyrobenou přímo „na míru“ budou moci fanoušci, stejně jako ostatní videoklipy z kampaně, sdílet na sociálních sítích.
Služba open service navíc dává možnost dalším talentovaným hudebníkům registrovat se na stránce, vybrat ze zaslaných zpráv a zapojit se tak do jejich zhudebňování.
„Někdy může být obtížné otevřeně popsat slovy to, co člověk právě cítí nebo prožívá. A protože ne každý z nás má hudební nadání, přináší Coca-Cola jedinečnou kampaň Řekni to písní,“ říká Agneta Sakalyte, Marketing Activation Manager společnosti Coca-Cola a dodává: „Každý může vložit do 72 znaků své pocity a svůj osobní vzkaz. Prostřednictvím open service pak Elis nebo kdokoli ze zaregistrovaných umělců vybrané zprávy zhudební a výsledné písně opět vyvěsí na web www.reknitopisni.cz, odkud je bude možné sdílet napříč sociálními sítěmi.“
Hlavním cílem kampaně, která v České republice poběží do konce srpna, je podpořit mladé lidi, aby sdíleli své emoce a komunikovali spolu prostřednictvím hudby. Proto společnost Coca-Cola na letní měsíce vyměnila své logo za úryvky více než stovky skladeb, které vybrala ve spolupráci s Universal Music. V České republice jsou na výběr texty 17 československých a 45 zahraničních písní.
Foto: Archiv Coca-Cola