Oblíbenkyně Karla Lagerfelda, která během několika měsíců střídá jednu kampaň za druhou, propůjčila svoji krásnou tvář a postavu kolekci Topshop podzim/zima 2014. Postaví se tak do řady za jména jako například Rosie Huntington-Whiteley, Lily Donaldson nebo Karlie Kloss.
Není to ovšem vůbec poprvé, co si podmanila tuto značku. V roce 2010 po boku Kate Moss účinkovala ve videu doprovázející jednu z kampaní. O dva roky později zářila na přehlídkovém mole v outfitech značky pro období jaro/léto 2013. Během dalších přehlídek na londýnském týdnu módy si dokonce jako úplně první modelka nasadila na hlavu Google kameru.
Fotografie, jež kampaň doprovází, byly pro tentokrát pořízeny v Londýně a má je na svědomí uznávaný fotograf Alasdair McLellan. Stylingu se věnovala kreativní ředitelka řetězce Kate Phelan. Vznikly tak záběry klíčových prvků následující sezóny, které bysme si neměli nechat ujít.
Hlavním poznávacím znamením kolekce je variabilita, rozmanitost a chuť experimentovat. Nechybí zde klasická motorkářská bunda, džíny nebo oblíbená parka. Nezapomnělo se ovšem ani na večerní outfity, které zdobí moderní materiály, sofistikovanost, flitry i peří.
I touto kolekcí hodlá Topshop ještě více prorazit na světovém poli, a zahajuje tak rozsáhlou expanzi svých poboček po celém světě. Nových prodejen se například již brzy dočká 5th Avenue v New Yorku, Amsterodam, Hongkong a možná také Egypt či Nový Zéland.
Kolekce bude na prodejnách i online na internetu k dispozici již od poloviny srpna 2014.
Foto: Topshop