Vůbec poprvé má reklamní kampaň formát cyklu, na němž spolupracují tři fotografové na společné téma inspirované samotnou kolekcí. Na účast na tomto fascinujícím projektu kývli fotografové Annie Leibovitz, Bruce Weber a Juergen Teller. Každý z nich téma, které si ‚vysnil‘ Nicolas Ghesquière, pojímá svým osobitým vizuálním stylem. Dá se říci, že téma kampaně vznikalo současně s kolekcí – modely a fotografie vycházejí ze společné vize.
Každý ze tří samostatných fotografických ‚příběhů‘ byl nasnímán během jednoho dne a každý na jiném místě. Bruce Weber pracoval s modelkami Liyou Kedebe, Jean Campbell a Kirstin Liljegren ve světlem prostoupeném ateliéru a v pískovně blízko Miami, aby docílil svěžího pocitu svobody, který je pro jeho dílo typický. Skandinávský pavilon ve Venice Giardini je úchvatnou kulisou pro fotografie Juergena Tellera. Jeho múzou je Freja Beha jako odvážná hrdinka pózující u prototypu vozu ze sedmdesátých let. Annie Leibovitz si vybrala jako svůj model Charlotte Gainsbourg, která představuje tvůrčího ducha v tvůrčím kontextu – v ateliérech umělců Ellswortha Kellyho a Brice Mardena ve Storm King Art Centre v Upstate New York. Každý jeden ze tří příběhů v sobě obsahuje jemně podané, ale silné asociace na svět cestování, dobrodružství a kreativity, tedy oblastí, které jsou pro identitu značky Louis Vuitton a pro kolekce Nicolase Ghesquièra pro ni charakteristické.
Název Series 1 napovídá, že kampaň je prvním počinem a že bude mít pokračování. Schválně na fotografiích nejsou uvedena data a označení sezony kolekce, čímž Nicolas Ghesquière’s demonstruje svoji orientaci na elegantní nadčasovost na své nové cestě u značky Louis Vuitton. Ostatně jak bylo uvedeno v krátkém dopise novinářům u příležitosti jeho první přehlídky: „Nadčasové je právě teď.“
Foto: Archiv firem