Je jí padesát let, avšak může si dovolit i krátké sukýnky díky svému aktivnímu sportování a vypracované postavě. Na svůj věk je navíc hrdá a nenosí oblečení, které by jí neslušelo. Miluje módu a obětuje jí úplně všechno.

Je pro ni vždy důležité, aby její outfit byl dokonalý. Bohužel to samé už nelze říci o jejím make-upu, kterému nevěnuje ani desetinu procenta času, který vkládá do výběru svého oblečení. Ostatně dle vlastních slov Anny, lidé chtějí vidět, jaké oblečení nosí, nikoliv jak vypadá v obličeji.

Pro některé může být její móda lehce extravagantní, doplňky v podobě šperků a klobouků, ve tvarech a velikostech, které běžně k vidění nejsou, mohou částečně šokovat, avšak vždy dodávají celkovému vzezření něco navíc. Jistou pomyslnou třešničku na dortu. Právě pro tento její cit ji oslovil švédský módní řetězec H&M, aby pro ně vytvořila exkluzivní kolekci šperků a módních doplňků.

„Móda je ve mně jako nemoc! S ní se nikdy nenudím. Je to moje představa o životě. Realita je pro mě příliš těžká a móda je vhodným útěkem. Je mojí závislostí a je lepší než léky,“ svěřila se Anna magazínu huffingtonpost.com.

anna1

Její láska pro módu ji však mnohé vzala. Mimo jiné i manžela, který posedlost oblečením nechopil a ztratil pocit, že by v jejím životě měl své místo. Není divu, že fotograf Helmut Newton označil Annu za „módního maniaka“ a Anna sama se nazývá novodobou Popelkou. Bohužel to asi žádnému princi imponovat nikdy nebude.

Na sociálních sítích tuto výraznou ženu sledují statisíce fanoušků a je jednou z nejviditelnějších osobností módy 21. století.  Jako módní redaktorka roky bojovala o své místo na slunci a jen málo kdo ví, že oblečení začala sbírat již v osmi letech. „Mohu vám říct, že být módní editorem znamená být otrokem módy,“ uvedla Anna pro časopis fashion.telegraph.co.uk. A my s ní musíme jen souhlasit.

anna2

Po studiích dějin umění pracovala Anna osmnáct let v italském Vogue a teprve díky spolupráci s japonským Vogue začala být vidět. Stala se zde přispívajícím editorem a především blog autora Sccota  Schumana jí proslavil. Začal totiž fotit její každodenní outfity a „věšel“ je na svůj blog The Sartorialist. Z neznámé redaktorky se najednou začala stávat velmi známá osobnost. A zde je důkaz, že blogy mají svůj smysl.

S muži však již takové štěstí Dello Russo nemá. „Pokud jde o muže, je to katastrofa. Většinou mají strach. Mají málo pochopení a vidí mě jako karikaturu,“ přiznala Anna. Užívá se tedy alespoň krásného venkovského domu v Apulii a neteře, která ráda dohlíží na její šaty.

anna5

Mezi její oblíbené značky patří Dolce & Gabbana, Prada i Fendi. Ráda v kouscích od těchto známých jmen snídá, obědvá i večeří. Zda má vytříbený vkus, či se jedná o extravagantní posedlost, můžete zhodnotit sami v naší galerii. My však můžeme říci, že pro módní redaktory je to studnice inspirace, která nejspíše ještě dlouho svého dna nedosáhne.

Foto: Pinterest.com; Facebook.com; Profimedia.cz