Za poslední půlrok stihl Nicholas Kirkwood obdržet Cenu pro návrháře doplňků za rok 2012 na British Fashion Awards, získat finanční injekci BFC/Vogue Designer Fashion Fund i spustit vlastní e-shop. Jeho popularita tedy stoupá závratnou rychlostí jak mezi klientkami, tak i těmi, kdo tahají za nitky britského módního průmyslu.
Avšak rada British Fashion Council (BFC) se rozhodla uznat Nicholasův talent ještě jinak než cenami. Svěřila mu design všech tiskových a PR materiálů k Fashion weeku v Londýně, stejně jako přestavbu dvora Somerset House, kde se odehrává většina přehlídek.
Nicholas Kirkwood vyzdobí pozvánky, letáky a dokumenty charakteristickými klikatými čárami, do návrhů také převede geometrickou přesnost, typickou pro jeho obuv. “Vzal jsem prvky ze své tvorby a navrhl vzor, který odráží výraznou povahu a energii Fashion weeku v Londýně,” vyjádřil se Kirkwood.
Fenomenální Nicholas Kirkwood je už třetím designérem, se kterým londýnský módní týden spolupracuje na vizuálech. Jako první se role ujal Jonathan Saunders, taktéž držitel BFC/Vogue Fashion Fund, zimní fashion week pak ilustroval Manolo Blahnik, známý obuvník oceněný soškou za přínos módě na British Fashion Awards 2012.
“Je úžasné moct s designéry spolupracovat na kreativní stránce Fashion weeku v Londýně – každé sezóně to přináší osobitost a novou, vzrušující dimenzi,” chválí si mladý projekt Caroline Rush, ředitelka BFC.
Kirkwoodovy modročervené křivky zdobí momentálně pouze oficiální stránku londýnské módní události, další materiály rada zveřejní snad již brzy. Zatím se můžete třeba podívat na to, jak úkol pojali Jonathan Saunders a Manolo Blahnik.
Foto: Archiv BFC / London Fashion Week