Staronový Fashion Temple
Fashion Temple, tedy pomyslný svatostánek módy a místo konání módních přehlídek Mercedes-Benz Prague Fashion Week, které patří k mezinárodně silné síti 50 módních platforem pod hlavičkou automobilky, se s každou edicí módního týdne posouvá do nových prostor. Po dvou edicích uskutečněných v interiérech barokního Clam-Gallasova paláce se vrací do obchodního domu Kotva, kde se již přehlídka v minulosti uskutečnila, a to konkrétně edice na obě sezóny roku 2017.
Svěží móda i prostory
Jak má ovšem ředitel pražského fashion weeku ve zvyku, zavede i tentokrát diváky a příznivce módy opět na místa, kam dosud nahlédnout nemohli a která nejsou pro prezentaci módních kolekcí typická. Přehlídky nadcházející edice se totiž uskuteční v pátém poschodí, kde jsou veřejnosti nepřístupné skladové prostory obchodního domu. „Progresivní vizuální identita Mercedes-Benz Prague Fashion Weeku přinese obchodnímu domu Kotva novou módní a tvůrčí energii, kterou v tomto lukrativním místě se silnou historií hodláme v následujících letech rozvíjet, podporovat a kultivovat,“ uvedl majitel OD Kotvy Maxmilian Adam Skala.
Hra lokalit
Trend site-specific shows, k němuž se v posledních sezónách někteří návrháři přiklonili, se dále rozvíjí. A tak kromě Kotvy budou přehlídky i na dalších místech. „I díky záštitě, kterou MBPFW poskytuje pražský magistrát, si můžeme dovolit rozšířit přehlídku do dalších lokací. Které konkrétně to budou, oznámíme do konce letošního roku,“ říká Lukáš Loskot, ředitel pražského týdne módy. „V průběhu pražského týdne módy ulice naší metropole doslova ožívají osobitou kreativitou a přehlídky i doprovodné akce současně lákají módní nadšence i z okolních zemí. I proto fashion week s ochotou podpoříme,“ říká radní pro kulturu hlavního města Prahy Hana Třeštíková.
Více než přehlídky
Jarní edice Mercedes-Benz Prague Fashion Weeku, která představí kolekce na sezónu podzim/zima 2019, se odehraje v termínu 22. až 29. března 2019. Kromě čtyř přehlídkových dní (23. až 26. března), které představí špičku domácí módní scény, je již tradičně naplánován i bohatý doprovodný program. Uskuteční se také další ročník soutěže pro začínající návrháře VAN GRAAF Junior Talent, kam se do 25. ledna 2019 mohou hlásit čeští a slovenští módní tvůrci ve věku do 26 let. Vítěz soutěže získá finanční příspěvek na zhotovení nové kolekce, možnost představit kolekci zdarma na mole MBPFW po boku největších profesionálů v oboru a také PR podporu ze strany MBPFW.
Sežeňte si lístky včas
1. prosince 2018 byl organizátorem akce spuštěn exkluzivní předprodej VIP vstupenek na přehlídkovou část módního týdne, od pátku 22. února 2019 pak bude zahájen prodej vstupenek na stání na celý přehlídkový program prostřednictvím portálu GoOut.