Na své cestě po Kjóto objevila svět čisté krásy a kulturního dědictví a náhodné setkání s moderní gejšou změnilo její život. Od ní se také naučila další tajemství krásy – méně je více. „V Evropě a Americe přistupujeme k čištění a hydrataci pleti až příliš agresivně“ říká Victoria Tsai, zakladatelka značky. V Japonsku věří tomu, že čím jednodušší péče o pleť je, tím lépe.
Jejich filozofie péče o pleť s časem prověřenými složkami byla zachycena ve starobylém textu, který je obecně považován za jednu z nejstarších knih v Japonsku. Tři jemné svazky obsahují sedm kapitol, které se věnují kráse a eleganci nejen vzhledem, ale i duchem. Tato kniha – MIYAKOFUZOKUKEWAIDEN/v překladu podobné jako „Kniha Krásy a Stylu“/- byla přímou inspirací pro vznik kosmetické kolekce Tatcha.
Zakladatelka značky – Victoria Tsai je žena velmi vzdělaná, která tráví svůj čas častým cestováním a objevováním nových přírodních složek pro svoji značku. Začala spolupracovat s vědci z Ameriky a Japonska, a i díky jejich pomoci vznikla kosmetická řada Tatcha. Všechny produkty Tatcha jsou bez minerálních olejů, parabenů, syntetických vůní, sulfátů, moči, PEG, PPG, DEA, TEA a ftalátů. Všechny produkty mají nápis Made in Japan a nejsou testovány na zvířatech. Tatcha začínala s matujícími ubrousky Aburatorigami. Ty se postupně staly natolik populárními, že se k nim přidala první skincare řada na světě, inspirovaná starobylými zkrášlovacími rituály gejš. V dnešní době už Tatcha slaví úspěchy po celém světě a řadí se mezi jednu z nejlepších kosmetických firem.
Kosmetika značky Tatcha je dostupná na www.tatcha.com, nebo v obchodních domech Barney’s v New Yorku a LA a také ve vybraných parfumeriích Sephora ve světě. Velmi sympatické je, že nad určitou částku vám objednávku pošlou zdarma a ke každému nákupu produktu ve velké velikosti dostanete tři vzorky. Já na svůj první Tatcha balíček právě nedočkavě čekám a hned jak přijde se s vámi o moji zkušenost rozhodně podělím v rubrice Iconiq test.
Foto: Archiv značky