Obchod v Pařížské SIMPLE Concept Store má jasnou vizi. Stejně tak měl jasnou vizi, když si přizpůsoboval jednoduchou scénu ve stanu. Na totéž bílé molo, po kterém chodí kolekce všech designérů a značek, postavil různě vysoké zrcadlové sloupy. Ty doplnil originální vizualizací a hudbou od českého módního bloggera Saliva. Ačkoliv byl samozřejmě výsledný efekt přehlídky zejména luxusní, prostor to dokonce tak nějak zútulnilo.
Co se týče oblečení, to samozřejmě nijak nepřekvapilo. SIMPLE Concept Store ukázal své poklady od značek Victoria Beckham, Céline, Acne, Rick Owens, Balenciaga či Saint Laurent perfektně nakombinované.
Škoda jen, že tak velkou pozornost získala zatím pouze přehlídka zahraničních, avšak nesporně skvělých značek. Omluvit to snad můžeme vcelku neutrálním programem, který se skládal z usedlých českých návrhářů. Uvidíme, jak si povedou ti sobotní a nedělní.
Foto: Martin Franěk