Jednoduše řečeno o tuto prestižní pražskou ulici je stále velký zájem. Není již tajemstvím, že se od konce ledna uzavřou na půl roku dveře britské značky Burberry, která bude mít prozatímní adresu v Provaznické ulici. Burberry butik je po Dioru dalším obchodem, který projde rozsáhlou rekonstrukcí včetně rozšíření o další patro.
Již delší dobu se spekulovalo o tom, že hned 7 obchodů v této ulici je na prodej. Řada místních podnikatelů se k této kauze nechtěla vyjadřovat, a tak především bulvární média vytvářela zprávy o tom, zda se královnou Pařížské ulice stane Michaela Bakala Maláčová nebo Tamara Kotvalová, které prý o koupi těchto 7 obchodů projevily zájem. Poté spekulace utichly, aby se mohla vynořit oficiální zpráva o tom, že právě Michaela Bakala Maláčová, spolumajitelka společnosti John Grove&partners, s.r.o., se stane tou dlouho očekávanou královnou.
Společnost Luxury Brand Management, která prostřednictvím společnosti John Grove & Partners provozuje síť butiků s klenoty (Boucheron), hodinkami (Hublot, Audemars Piguet, Girard-Perregaux, Tag Heuer, Breitling), luxusními mobilními telefony Vertu a luxusním spodním prádlem (La Perla), uzavřela dohodu o koupi majoritního podílu ve společnosti Prospekta Moda CZ.
Prospekta Moda CZ, v jejímž čele stojí Lenka Vejvalková, provozuje v Pařížské ulici luxusní butiky předních italských značek Dolce&Gabbana, Salvatore Ferragamo, Ermenegildo Zegna, Bottega Veneta, Diesel a multibrandové butiky nabízející módní doplňky a oblečení značek Valentino, Tom Ford, Marc Jacobs, Tod’s, Jimmy Choo, Sergio Rossi. To vše, a navíc i značka Versace, je nyní i v rukách Michaely Bakala Maláčové. Ta byla do této chvíle především královnou klenotů a nejkrásnějších dívek České republiky (volba Miss). Bylo tak jen otázkou času, kdy se stane i vládkyní módy jako takové.
Ihned po zveřejnění této zprávy se Michaela Bakala Maláčová objevila v Pařížské ulici osobně a to u příležitosti slavnostního přestřižení pásky a otevření nového butiku Vertu. Oficiality se neobešly bez účasti mimořádného hosta v podobě obchodního ředitele Vertu Steva Amstutze. Nový butik Vertu najdete v Pařížské ulici číslo 8, kam se přestěhoval z čísla 4. Nová adresa nenabízí jen větší prostor, ale především novou in-store komunikaci a koncept obchodu. Příjemné prostředí je souhrou světla, technologie a ostrých úhlů, stejně jako kontrastem nejrůznějších povrchových úprav a barev.
Jak se bude situace v Pařížské dále vyvíjet, sledujte na webovém portálu www.parizskaulice.cz, který je zdrojem aktuálních informací.
Foto: showpix.cz; PR firem
0 Comments