Marc Jacobs a Sofia Coppola se poprvé setkali v roce 1990, v době, kdy tento americký návrhář pracoval pro značku Perry Ellis. Konkrétně tomu bylo okamžitě po přehlídce, kdy se Sofia společně se svojí matkou Eleanor prokousala mezi všemi fanoušky do backstage.
Krátký rozhovor zapříčinil spoustu nalezených témat z okruhu hudby a umění, jež měli společné, což zapříčinilo počátek jejich dlouholetého přátelství. Marc začal k Sofii vzhlížet jako ke své vrcholné inspiraci, múze, až přišla na řadu práce pro francouzský módní dům Louis Vuitton. Mezitím následovala Sofia šlépěje svého otce a stala se z ní filmová režisérka a producentka.
Přesto, že v sobě našli spřízněné duše, nebáli se posunout hranice svého přátelství dál a vyzkoušeli si spolupráci na mnoha kampaních. Psal se rok 2001 a Sofia se stala tváří Jacobsova prvního parfému. O dva roky později si přebírala oscarovou sošku (v šatech navržených Marcem) za film Ztraceno v překladu.
Sofia si ale také třeba nedávno stoupla za kameru a pomohla Marcovi v natočení reklamy pro parfém Daisy Dream. Reklamy plné vzdušnosti, lehkosti a rozkvetlých kopretin, o které jsme vás nedávno informovali. „Marc je pro mě samotnou jako rodina. Je jako můj bratranec, když se vidíme, pokračujeme tam, kde jsme přestali. Neustále se od něj něčemu učím,“ potvrdila.
„Pokud jsou přátelství skutečná, trvají – přesně takhle je to jednoduché,“ sdělil Marc.
“V módě je několik procent lidí, kteří nejsou loajální, v přátelství jim chybí čestnost a zásadovost. Dívají se přes vaše rameno, jsou povrchní,“ rozhovořil se na toto téma pro americký Harper´s Bazaar návrhář, který se od loňského roku soustředí především na vlastní značku.
Foto: Pinterest