Reklamní agentury se vždy snaží oslovit tu největší celebritu, která se stane tváří módní značky. Je náročné uspokojit vedení značky i jejího návrháře. Není divu, že agentury sází na stálice, jakými jsou Kate Moss, Cara Delevingne nebo Eva Herzigová. A ani v jarních kampaních tomu nebude jinak.
Tváří jarní kampaně ikonické značky Chanel se stala matadorka a nejlépe placená modelka světa Gisela Bundchen. Černobílé fotografie vytvořené samotným Karlem Lagerfeldem vás osloví svou čistotou, naprostou přirozeností, elegancí i originalitou. Gisele posouvá Chanel o krok dál a oslovuje i mladší generace než jen typické postarší dámy milující klasické tvídové kostýmky.
Italská dvojice Dolce a Gabbana vždy ráda šokuje. Jejich reklamy na první pohled vypadají stále stejně, jen osazenstvo se čas od času mění. Návrhářské duo nezapomíná ani na starší dámy, které propojil s krásnými mladými zajíčky. Focení se modelkám ve vyšším věku jistě muselo zamlouvat a celkový výsledek je impozantní.
Britská značka Burberry se vrací do minulosti. Ke spolupráci přizvala dvě čokoládové krásky Naomi Campbell a Jourdan Dunn. „Naomi a Jourdan jsou dvě velké britské ikony, dvě silné, krásné ženy a dvě dokonalé tváře pro naši novou kampaň. Je to vždy čest pracovat s nimi,” říká Christopher Bailey, kreativní ředitel Burberry. Za fotoaparát se postavil rovněž matador reklamní fotografie Mario Testino.
Tváří kampaně italské značky Salvatore Ferragamo se stala Daria Webowy. Kampaň byla nafocena v Los Angeles dvojicí fotografů Mert & Marcus.
I francouzská značka Saint Laurent sází na černobílé fotografie, které zkrátka nikdy neomrzí. Svou kampaň zasadila do venkovského prostředí, aby tematicky více zdůraznila 60. léta, kterými je jarní a letní kolekce inspirována.