Ruská kráska s pomněnkově modrýma očima se narodila v roce 1982, své dětství a mládí strávila podnikáním v oblasti potravin, respektive ovoce a zeleniny. Tomu byla ovšem učiněna razantní přítrž v momentě, kdy byla objevena francouzskou modelingovou agenturou a její kariéra se tak mohla rozjet na plné obrátky.

Následovaly kampaně pro Givenchy, Louis Vuitton, L´Oréal, Marc Jacobs, Chanel, Guerlain a mnohé další. Objevila se na obálkách mnoha módních časopisů, pro Etam vypomáhala po dobu tří let při navrhování kolekce spodního prádla, stala se ambasadorkou zimní olympijských her, které se budou konat v roce 2014 v ruském městě Soči.

Trojnásobná maminka ovšem ani teď nezahálí a rozhodla se spolupracovat na kolekci dámské obuvi, jejíž výtěžek z prodeje poputuje na konto charity Naked Heart Foundation, kterou Natalia založila v roce 2004.

„Myslím si, že vypadat dobře a dělat dobré věci, spolu úzce souvisí. Doufám, že krásná kolekce obuvi jaro/léto 2013, kterou jsem vytvořila pro Centro, nenabídne každé dívce jen cítit se jako princezna, ale bude znamenat příležitost změnit svět k lepšímu právě podporou mojí nadace.“

Kolekci tvoří jednoduché lodičky na podpatku v různých barevných provedeních a od 1. března ji nabízí internetový obchod Net-A-Porter.


Foto: net-a-porter.com