H&M není tolik oblíbené pouze proto, že si zde lze zakoupit zajímavé kousky za lákavou cenu. Dokázalo také nevídanou věc, a to když se před deseti lety rozhodlo přiblížit svět luxusu dalším lidem, jež si nemohou modely nejslavnějších módních návrhářů vůbec dovolit.
Uběhlo již celých deset let od doby, kdy spojil své síly s tímto oblíbeným řetězcem Karl Lagerfled a započal tak doslova novou éru, v níž je možné obyčejným smrtelníkům přiblížit kousky těch nejpovolanějších z oboru.
Kniha, kterou módní řetězec H&M dal dohromady vychází u příležitosti oslav 10 let od zahájení těchto spoluprácí se světoznámými návrháři. „Poměrně levné už neznamená laciné, proto musí luxusní průmysl vynaložit mnohem větší úsilí. Myslím si, že všechno to, je velice zdravé“, uvádí Karl v knize.
V knize nechybí informace i archivní fotografie, které detailně vystihují spolupráci s Donatellou Versace, Isabel Marant nebo Robertem Cavalli.
Na trh bude uvedena přesně 6. listopadu, tedy v den, kdy bude představena kolekce H&M a Alexander Wang. Dostupná bude v 250 obchodech po celém světě, její cena bude 9.90 eur či 11.50 dolarů, a 25% z ceny poputuje na konto UNICEF.
Oslavu kulatých narozenin doprovází také ojedinělá výstava v jejich vlajkovém obchodě na Páté Avenue v New York City, která je veřejnosti přístupná od 27. října.
Foto: Pinterest