Herečku Michelle Williams si snad každý vybaví ze seriálu Dawsonův svět či z filmu Zkrocená hora. Dnes je jí sice o pár let víc, ale stále je šarmantní dívkou s přátelským úsměvem. Michelle si v dnešní době užívá na Broadwayi v inscenaci klasického muzikálu Kabaret, kterou spolurežírují Sam Mendes a Rob Marshall.
I přes pracovní povinnosti si Michelle našla čas k další spolupráci s věhlasnou značku Louis Vuitton. Reklamní kampaň, respektive její nafocení dostal na starosti Peter Lindberghem a ve své činnosti fotografa absolutně nepochybil.
Peter nafotil Michelle ve smyslu rovnováhy síly a křehkosti tak, jak Michelle na své okolí působí a díky čemuž je správnou volbou pro tuto značku. V kampani tak můžete kromě krásné herečky spatřit především dvě kultovní kabelky Capucines a Lockit v nových odstínech. První verze Capucines je k mání v nebeské modré, delikátní růžové a tmavě modré s výrazně růžovým lemováním, zatímco její kolegyně Lockit přichází v béžovém a černém kabátku s lemováním z hadí kůže.
Michelle vůbec poprvé nafotila modely z kolekcí Nicolase Ghesquièra a bez povšimnutí by neměly zůstat ani hodinky Emprise.
Celá reklamní kampaň působí příjemným, intimním podzimním duchem, který nás pomalu obklopuje a krása blonďaté herečky koresponduje s čistou linií kabelek i oblečení. V tištěné podobě bude tato spolupráce k vidění během říjnových vydání světových magazínů. My vám ji představujeme již dnes.
Foto: Peter Lindbergh