V luxusním kadeřnickém salonu Libora Šuly proběhla za účasti vybraných zástupců médií prezentace zbrusu nové profesionální stylingové řady značky Kérastase. Iconiq byl při tom, a tak vám, zatím jen předběžně a stručně, můžeme přinést aktuální informace.

Nejprve přišla na řadu praktická ukázka a představení jednotlivých produktů a jejich funkce. Hned po ní nám kadeřník Libor Šula v praxi na třech modelkách ukázal jak rychle a snadno jde s novými přípravky účes vytvarovat, lakovat i přeměnit. Nová řada bude v prodeji až v září, ale v salonu už mají možnost přípravky zkoušet, aby mohli s profesionálním přístupem zákaznicím poté poradit.

430170_283024948510526_294281406_n

 

 

Tváří celé kampaně se stala módní ikona Kate Moss, se kterou přineseme co nevidět také video z celého focení.

Dvanáct unikátních přípravků má na svědomí Luigi Murenu, kadeřnický vizionář a umělecký ředitel Kérastase, který má bohaté zkušenosti s prací vlasového stylisty. Vytvořil například hvězdnou image zpěvačky Madonny a česal takové hvězdy jako Cameron Diaz, Jennifer Aniston či Nicole Kidman. Luigi si dal za úkol vytvořit profesionální řadu, která vlasy nezatíží a dopřeje jim dostatek pohybu i po použítí stylingových přípravků a navíc dlouho vydrží. Všechny přípravky navíc krásně a elegantně voní po grapefruitu a ovoci.

K dispozici budou od září tohoto roku dvě řady. Tyrkysová, která je určena pro styling před foukáním a největšího efektu dosáhne pomocí tepla a fialová, která je určená pro finální úpravu. Obě řady mají po šesti přípravcích a i cena bude jednotná, tedy  520 korun za jeden přípravek. Jak už to u Kérastase bývá, i na tuto řadu se můžete těšit v profesionálních kadeřnických salonech a to od září tohoto roku.

Foto: Salon Libor Šula