Potom, co Hedi Slimane představil svoji zatím poslední kolekci – pánskou na jaro/léto 2014, francouzský módní dům společnosti Kering oznámil dvě velké změny. Zaprvé vystřídala ředitele Paula Deneva Francesca Belleti ze značky Bottega Venetta, taktéž spadající pod Kering, zadruhé získal Slimane větší pravomoci. Podle všeho bude odteď dohlížet na všechny strategické projekty.
Hedi Slimane od svého jmenování na jaře minulého roku tvořil pánské i dámské řady, otevřel butiky v Paříži i New Yorku, navrhl kostýmy pro turné Rolling Stones a fotil kontroverzní reklamní kampaně. Do Music Project obsadil hudební hvězdy Courtney Love, Marilyna Mansona nebo Daft Punk, nejžádanější modelka současnosti Cara Delevingne mu zase pózovala v šatech za 70 tisíc dolarů.
Přestože proti Slimanovým provokativně nedbalým kolekcím protestuje mnoho lidí, zisky jdou nahoru. Za první čtvrtletí je to o celých 16,9 %, výsledky za první půlrok Kering zveřejní po polovině července. Jak a jestli s následnými tržbami zamíchají nejnovější změny, to se teprve ukáže.
Foto: WWD