Vánoční výzdoba výloh obchodního domu Printemps je vždy naplněna netrpělivým očekáváním. Letos se výzdoby několika výloh ujala britská značka Burberry.
U slavnostního odhalení nechyběly tváře kampaní modelky Kate Moss a Cara Delevigne.
“The Magical Christmas Journey by Burberry” vypráví příběh mladého chlapce, který létá z Londýna do Paříže pomocí kouzelného deštníku. Společně se svým medvídkem cestuje napříč těmito dvěma městy. Během svých cest potkává spoustu lidí a zažívá nejrůznější zážitky na pomezí reality a fantazie.
Uvnitř obchodního domu je ozdoben také vánoční stromeček písmeny Burberry, sněhovými kouleni a ozdobami.
Hlavní vizuální kampaň vytvořil ilustrátor Tom Haugomat. Na obrázku je elegantní žena v červeném tradičním trenčkotu, která sleduje letájícího chlapce u kopule Printemps.
Behěm minulých let se do projektu vyzdobení výloh zapojily také další značky, výzdobu tak měl na starosti například Dior, Chanel i Lanvin a Prada. Britská značka Burberry tak pokračuje v pohádkové vánoční tradici.
Foto: Pinterest.com