Donna Karan nabízí ženám módu pro současný běh velkoměsta. Modely vždy vyzařují ženskost a sebevědomí. To samé vyzařuje i podzimní a zimní reklamní kampaň. Tváří se stala Aymeline Valade, kterou nafotil Russell James. Z tváře Aymeline musí každý muž cítit respekt a odhodlanost ke všemu, co si ona dáma zamane. Nechtějí se právě takto ženy cítit? Nechtějí ukázat, že i ony mají moc a sílu světem vládnout? Donna Karan a její oblečení jim v tom zcela jistě pomáhá. Není náhodou, že se Donna Karan stala jednou z nejúspěšnějších konfekčních značek posledních let. Sama návrhářka získala neuvěřitelných sedm ocenění CFDA a v roce 2004 převzala cenu za celoživotní úspěchy. Díky touze obléct svého manžela dnes její značka vytváří i pánské a dokonce i dětské kolekce, navíc brýle, vůně a domácí vybavení. Její nadčasový styl dává důraz na jednoduché, přesto velice sofistikované designy, které zahrnují vše od zavinovacích sukní po korzetové večerní šaty. Její společnost dnes ovládá francouzský luxusní konglomerát LVMH, ale ona sama stále zůstává hlavní módní návrhářkou a kreativní ředitelkou. Bez ní by značka DKNY nebyla tím, čím je.
0 Comments