Konkurence vystavována na odiv díky velkým jménům
Pepsi se snaží celé roky držet krok se svou „velkou sestřičkou“, avšak častěji je to právě Coca Cola, která sponzoruje hudební festivaly i módní akce. Jen v jarních kolekcích letošního roku se logo Coca Coly objevilo například u kolekcí návrhářů Ashish a Marca Jacobse.
Dietní kola téže značky navíc spolupracuje s průmyslovými legendami jako je Jean Paul Gaultier, Karl Lagerfeld a Marc Jacobs, a to pomocí limitované edice lahví a plechovek nápojů od klasické i dietní koly až po Sprite a Fantu. Není se tedy čemu divit, že jde o pořádnou výzvu dobýt trh a dohnat velkého soupeře.
„Útok“ na spotřebitele pomocí módy
Jasná fakta se právě teď snaží Pepsi změnit. Chystá se vydat svou první kolekci a bude u ní spolupracovat s módními jmény, jako jsou Del Toro, Original Penguin od Munsingwear a Bang & Olufsen v rozmezí 60 kusů. Na rozdíl od dietní koly půjde o kolekci zaměřenou na muže a bude zahrnovat mikiny, tenisky, kšiltovky a spoustu dalšího, které mají být prodávány v Bloomingdale i on-line přes e-shop.
Pepsi podporují některé celebrity
Za tímto nápadem stojí i některá hvězdná jména, jako například zpěvačka Beyoncé, super modelka Cindy Crawford, která se dříve stala tváří dietní Pepsi a z hudebního průmyslu to byli například Britney Spears , Nicki Minaj a One Direction. Není tedy důvod pochybovat, že by konečně mohla Pepsi předčít Coca Colu, ze dne na den to však nebude.
Foto: Pinterest.com