Změna názvu a loga je spojena se strategickým rozhodnutím firmy, která plánuje neustále rozšiřovat svůj výběr módních kousků z merino vlny. Doposud značka s názvem Live Sweaters vyráběla převážně prémiové svetry. Nyní pod označením Merino.Live bude nabídka pravidelně doplňována o další druhy oblečení jako jsou např.: trička či ponožky a jiné produkty z merino vlny.
„Název Live Sweaters nám bránil v přirozeném růstu, protože v očích zákazníků jsme zakotvili pouze na jeden typ produktu. Rozhodně se nechceme omezovat jen na výrobu svetrů, a proto jsme se uchýlili k radikální změně identity,“ říká Michal Richter, zakladatel původní značky Live Sweaters. „Merino.Live je název, který nám konečně dává možnost volně tvořit různé druhy oblečení a doplňků z merino vlny. Věřím, že naši zákazníci budou rozmanité kolekce vnímat jako krok dopředu,“ dodává Richter.
Nové logo je složeno ze dvou odlišných stylů písma, čímž značka upozorňuje na kreativitu, která se odráží v její tvorbě. Na rozdíl od jiných českých módních firem, Merino.Live kombinuje merino vlnu se stylovým designem. Oblečení tak zákazníci mohou nosit prakticky kamkoliv, od vysokohorských výšlapů až třeba na obchodní setkání v centru Prahy.
Kromě názvu a loga bude firma v rámci své marketingové komunikace využívat i odlišnou paletu barev. V té je zahrnut odstín oranžové, modré a černé. Za zpracováním nové identity stojí grafik Jan Buchtela ze studia Davis&Miller.